امام جمعه بوشهر:

به کمک آسیب دیدگان از سیل کنگان و دیر بشتابید

امام جمعه بوشهر در پی وقوع سیل امروز در شهرستان‌های کنگان و دیر از مسئولان و مجموعه‌های مردمی خواست به یاری هر چه بیشتر مردم آن مناطق بشتابند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پی مشکلات پدید آمده از بارندگی‌های شدید امروز در شهرستان‌های کنگان و دیر و طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن سیلاب در پیامی دستگاه‌های دولتی، نظامی و مجموعه‌های مردمی را به یاری هر چه بیشتر مردم  آن مناطق فراخواند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« ضمن تبریک عید مبعث رسول گرامی اسلام (ص)، واقعه سیل در شهرستان‌های کنگان و دیر که باعث آسیب و تخریب برخی از خانه‌های مردم  آن دیار و موجب ضرر و زیان اقتصادی و عمرانی گردید، باعث تألم خاطر همگان شد.

بدین وسیله از تمامی نهاد‌های مسئول، فرماندار محترم، سپاه پاسداران و بسیج گرانقدر، هلال احمر پرتلاش و نهاد‌های مردمی همیشه در صحنه تقاضا دارم سریعاً به یاری آن عزیزان بشتابند و از مسئولان دولتی، اقدامات ویژه و سریع جهت بررسی کارشناسانه عوامل سیل و پیشگیری از تکرار آن و جبران خسارات وارده به آن مردم عزیز را خواهانم.

خداوند همه بلا‌ها را دفع نماید.»

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۳:۵۴ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
چیز دیگه ای نمی خواهی تو وضعیت کرونای