نماهنگ جنگ مظلومان قهرمان ؛ لحظاتی از سخنرانی سردار قاآنی درباره جنایات سعودی‌ها

بخش‌هایی از سخنرانی سردار قاآنی درباره جنایات دولت سعودی علیه مردم یمن را در قالب نماهنگ «جنگ مظلومان قهرمان» مشاهده می‌کنید.

نماهنگ جنگ مظلومین قهرمان

گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از سخنرانی سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیرو‌های قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره جنایات دولت سعودی علیه مردم مظلوم یمن در دانشگاه امام صادق (ع) در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد.

ائتلاف متجاوز سعودی از سال ۲۰۱۵ مداخله خود در یمن را آغاز کرده است و تاکنون که ۵ سال از این مداخله می‌گذرد هزاران یمنی در پی جنایت‌های ائتلاف جان خود را از دست داده و میلیون‌ها نفر در این کشور در آستانه قحطی قرار دارند، اما با این وجود آمریکا و کشور‌های غربی همواره در این رابطه سیاست‌های متناقض و ریاکارانه در پیش گرفته‌اند و همچنان به پشتیبانی تسلیحاتی عربستان در این جنگ ادامه می‌دهند.

طی ۵ سال حضور در یمن، ائتلاف عربستان از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است؛ هدف قرار دادن مجالس عروسی و عزاداری، زیرساخت‌های اساسی، تاسیسات آب آشامیدنی، مدارس، بیمارستان ها، منازل مسکونی و موارد زیادی دیگر از جمله آن‌ها به شمار می‌رود.

در ادامه می‌توانید  ویدئویی از سخنرانی سردار قاآنی درباره جنایات دولت سعودی علیه مردم یمن را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مطهره
۱۵:۳۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین
Netherlands
امیر
۱۸:۴۹ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
اندکی صبرسحر نزدیک است.
Iran (Islamic Republic of)
مقصود
۱۸:۰۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
خدانگدارتوسردارعزیز