شمار موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشورهای اروپایی علی‌الخصوص ایتالیا و اسپانیا روند افزایشی چشمگیری دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا با نام علمی کووید-۱۹ مدتی است اکثر کشورهای جهان را درگیر کرده است. تاثیر این ویروس بر زندگی مردم، از قاره آسیا گرفته تا اروپا و آمریکا و آفریقا چشمگیر بوده است. کرونا تاکنون ۳۳۸ هزار و ۷۲۴ نفر را آلوده کرده و جان ۱۴ هزار و ۶۸۷ تن را نیز گرفته است. از این میان ۹۹ هزار نفر نیز پس از ابتلا به این ویروس بهبود یافته‌اند.

در حالیکه شمار مبتلایان به کرونا در اروپا (بویژه کشور‌های ایتالیا، اسپانیا و آلمان) و همچنین آمریکا سیر صعودی تندی گرفته، در چین، خاستگاه این ویروس و کشور همسایه آن کره جنوبی روند نزولی از موارد ابتلا و مرگ گزارش می‌شود.

آخرین اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا و آمار مبتلایان در کشورهای مختلف را در زیر بخوانید:

ابتلای حدود ۵۷۰۰ نفر به ویروس کرونا در نیویورک طی ۲۴ ساعت گذشته

آندریو کومو، فرماندار ایالت نیویورک در رابطه با شیوع گسترده کرونا در این ایالت گفت: «۵۷۰۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا، طی یک روز اخیر در ایالت نیویورک ثبت شده است».

او در رابطه با آخرین آمار مربوط به این ویروس در ایالت نیویورک گفت: «تاکنون ۲۰۸۷۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت کرونا تایید شده است».

۴ سال پیش
افزایش شمار جان باختگان کرونا در ایتالیا به بیش از ۶۰۰۰ نفر

بر اساس تازه‌ترین آمار رسمی منتشر شده در ایتالیا مجموع افرادی که تا به امروز در این کشور به کرونا مبتلا شده اند به ۶۳۹۲۷ نفر رسید.

شمار قربانیان در این کشور به ۶۰۷۷ نفر افزایش یافته است. تعداد افرادی که بهبود یافته اند نیز به ۷۴۳۲ نفر رسید.

۴ سال پیش
تست کرونا مرکل منفی شد

سخنگوی دولت آلمان اعلام کرد نتیجه نخستین آزمایش آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور برای تعیین ابتلای او به ویروس کرونا منفی بوده است.

۴ سال پیش
شمار جان باختگان کرونا در انگلیس به بیش از ۳۰۰ نفر رسید

بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت و درمان انگلیس با جان باختن ۴۶ نفر دیگر بر اثر بیماری کووید-۱۹، شمار جان باختگان در این کشور به ۳۰۳ نفر رسید.

۴ سال پیش
شمار افراد مبتلا به کرونا در کوبا افزایش یافت

مقامات بهداشت کوبا اعلام کردند دست کم دو نفر از موارد ثبت شده در این کشور در وضعیت وخیمی قرار دارند.

وزارت بهداشت عمومی کوبا اعلام کرد ۱۰ مورد جدید که آزمایش بیماری کووید-۱۹ آن‌ها مثبت بود، ثبت شد. بدین ترتیب تا به اینجا تعداد این افراد به ۳۵ تن رسیده است که تحت نظارت پزشک قرار دارند.

۴ سال پیش
درخواست کمک برخی ایالت‌های آمریکا برای دریافت اقلام بهداشتی و درمانی

مقامات برخی ایالت‌های آمریکا در پی شیوع گسترده کرونا خواستار کمک دولت فدرال در زمینه تأمین اقلام بهداشتی شده اند.

۴ سال پیش
زندگی در چین پس از مهار کرونا به حالت عادی بازگشته است

زندگی در چین پس از چند ماه انزوای این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، بار دیگر در حال بازگشت به حال عادی است.

۴ سال پیش
آمار جدید کرونا در عربستان

وزارت بهداشت عربستان از مبتلا شدن ۵۱ نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا و افزایش مجموع مبتلایان به ۵۶۲ نفر خبر داد.

۴ سال پیش
ثبت نخستین مورد ابتلا به کرونا در جیبوتی

وزارت بهداشت جیبوتی از ثبت نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد و اعلام کرد دو شهروند جیبوتی که از اتیوپی بازگشته بودند، به کرونا مبتلا هستند.

۴ سال پیش
مثبت شدن تست کرونا وزیر خارجه دومینیکن

میگِل بارگاس, وزیر امور خارجه دومینیکن در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت: «امروز نتایج آزمایش کووید-۱۹ خود را دریافت کردم که جواب آن مثبت بود؛ هنوز دارای علائم بیماری نیستم. از دومینیکنی‌ها تقاضا دارم کلیه دستورالعمل‌های سلامتی وضع شده را دنبال کنند؛ با (لطف) خدا این مرحله را پشت سر خواهیم گذاشت».

۴ سال پیش
جان باختن ۴۶۲ اسپانیایی در پی ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته

بر اساس اعلام وزارت بهداشت اسپانیا، ۴۶۲ اسپانیایی طی ۲۴ ساعت گذشته در پی ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در اسپانیا نیز با افزایش بیش از ۴۰۰۰ نفری طی ۲۴ گذشته، به ۳۳ هزار و ۸۹ نفر افزایش یافته است.

۴ سال پیش
دو دیپلمات آمریکایی و ترکیه‌ای در کابل به کرونا مبتلا شدند

یک منبع مطلع در وزارت بهداشت افغانستان ابتلای یک دیپلمات آمریکایی و نیز یک دیپلمات ترکیه‌ای به ویروس کرونا در کابل را تایید کرد.

۴ سال پیش
شمار جان باختگان کرونا از ۱۵ هزار نفر گذشت

شمار جان باختگان ویروس کرونا در جهان به ۱۵ هزار و ۳۰۱ نفر افزایش یافت. شمار مبتلایان به کرونا هم در جهان از مرز ۳۵۱ هزار نفر گذشت.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان به کرونا در بلژیک به ۳۷۴۳ نفر رسید

بلژیک اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور با ۳۴۲ مورد افزایش به ۳۷۴۳ نفر رسید. این کشور همچنین از فوت ۲۲ نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد و اعلام کرد شمار فوتی‌ها به ۸۸ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش

تاکنون ۳۳۰۸۹ مبتلا به کرونا در اسپانیا شناسایی شده‌اند. ۲۱۸۲ مورد فوت نیز بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور ثبت شده است.

۴ سال پیش
افزایش شمار قربانیان کرونا در آمریکای لاتین

شمار مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا در آمریکای لاتین به ۵۰ نفر رسید. برزیل با گزارش دست کم ۱۸ قربانی و ۱۱۲۸ ابتلا از روز شنبه، کشوری بوده است که بیشترین خسارت را بر اثر کرونا در میان کشور‌های آمریکای لاتین داشته است.

۴ سال پیش
یکی از فرماندهان ارشد ارتش مصر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد

یکی از فرماندهان ارشد یگان مهندسی نیرو‌های مسلح مصر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد. سرلشکر «خالد شلتوت» فرماندهی عملیات ارتش مصر را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور برعهده داشت. ماموریت ارتش مصر، ضد عفونی کردن ساختمان‌های دولتی و تاسیسات حیاتی در این کشور از جمله ساختمان‌های مجلس، دولت، اتحادیه عرب و دانشگاه‌ها بود.

۴ سال پیش
مرگ دو مبتلا به کرونا در بصره عراق

بغداد الیوم نوشت یک منبع پزشکی در بصره امروز (دوشنبه) از مرگ دو فرد مبتلا به ویروس کرونا در این استان خبر داد.

این منبع در گفتگو با این پایگاه افزود: دو فرد فوت شده یک مرد هفتاد ساله و یک زن پنجاه و پنج ساله هستند. ویروس کرونا از مبتلایان قبلی به این دو منتقل شده است. متوفیان امروز در صحرای الرمیله در شهرستان الزبیر در غرب بصره به خاک سپرده خواهند شد.

وزارت بهداشت عراق روز گذشته اعلام کرد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۲۳۳ و تعداد جان باختگان به ۲۰ مورد رسیده است که با ثبت دو مورد جدید فوتی، تعداد جان باختگان به ۲۲ مورد افزایش یافت. در مجموع ۵۷ نفر نیز بهبود یافته اند.

۴ سال پیش
کمک ۱۵۰ میلیون دلاری قطر به غزه برای مهار کرونا

دولت قطر اعلام کرد در راستای برنامه بشردوستانه سازمان ملل، ۱۵۰ میلیون دلار به غزه برای مهار ویروس کرونا کمک خواهد کرد.

۴ سال پیش

انستیتو رابرت کخ آلمان اعلام کرد شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۲۲۶۷۲ نفر رسیده و ۸۶ نفر هم تا کنون جان باخته‌اند.

۴ سال پیش
شمار اسرائیلی‌های مبتلا به کرونا به ۱۲۳۸ نفر رسید

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۵ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

این وزارتخانه تاکید کرد که با ابتلای این افراد، شمار اسرائیلی‌های مبتلا به کرونا تا این لحظه به ۱۲۳۸ نفر افزایش یافته است.

تاکنون یک اسرائیلی هم بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

۴ سال پیش
افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در پاکستان

طبق جدیدترین آمار، شمار مبتلایان به کرونا در پاکستان به ۸۰۳ نفر رسید. شمار فوتی‌ها نیز در این کشور با توجه به گزارش اولین فوتی در ایالت بلوچستان به ۶ نفر رسید.

۴ سال پیش
اسپانیا وضعیت هشدار را تمدید می‌کند

دولت اسپانیا که یک هفته پیش در این کشور «وضعیت هشدار» اعلام کرد، قصد دارد این وضعیت را برای ۱۵ روز دیگر تمدید کند.

روند ابتلا به ویروس کرونا در اسپانیا همچنان تصاعدی است. تا غروب دیروز مجموع موارد ابتلا در اسپانیا به حدود ۳۰ هزار نفر رسید و فوتی‌ها هم به مرز ۲ هزار نفر رسیده‌اند.

۴ سال پیش
مسجد الاقصی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

سازمان اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که درهای مسجد الاقصی از بامداد امروز دوشنبه تا اطلاع ثانوی به روی نمازگزاران بسته خواهد بود.

این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که این تصمیم بنا به توصیه مراجع دینی و پزشکی در شهر قدس به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اتخاذ شده است.

۴ سال پیش
بهبود ۹۰ درصد مبتلایان به کرونا در چین

وزارت بهداشت چین اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا روز به روز در حال کاهش است. در حال حاضر ۵ هزار و ۱۲۰ نفر در بیمارستان‌ها حضور دارند، در حالی که حدود ۹۰ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا بهبود یافته‌اند.

بر اساس آخرین آمار، تعداد موارد تایید شده ویروس کرونا در چین به ۸۱ هزار و ۹۳ نفر رسیده که از این تعداد ۷۲ هزار و ۷۰۳ نفر درمان و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

۴ سال پیش
ثبت ۷۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در روسیه

با ثبت ۷۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در روسیه، تعداد مبتلایان به این بیماری از مرز ۴۰۰ تن عبور کرد. از این تعداد تنها یک نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده است. منابع پزشکی روسیه می‌گویند این فرد نه بر اثر ابتلا به کرونا بلکه به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای جان خود را از دست داده است.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۳۴ هزار نفر عبور کرد

شمار جان باختگان ویروس کرونا در آمریکا به ۴۸۵ نفر و شمار افراد مبتلا به ۳۴ هزار و ۶۷۱ نفر افزایش یافته است.

براساس این آمار، بیشترین مبتلایان و آمار مرگ ناشی از کرونا در نیویورک است. تاکنون ۱۵۳ نفر در نیویورک براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و ۱۶ هزار و ۹۲۰ نفر هم مبتلا شده‌اند.

در واشنگتن نیز هزار و ۹۹۶ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و ۹۵ تن نیز فوت کرده‌اند. در نیوجرسی نیز با ثبت ۲۱ مورد مرگ، هزار و ۹۱۴ مورد ابتلا ثبت شده است. در کالیفرنیا از هزار و ۸۲۵ مبتلا به ویروس کروتا تاکنون ۳۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند. ایلینویز نیز با ثبت هزار و ۴۹ مبتلا و ۹ مورد مرگ در رتبه بعدی است.

در میشیگان هزار و ۳۵ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۲ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری درگذشته‌اند. فلوریدا نیز ۹۳۷ مورد ابتلا و ۱۵ مورد مرگ ثبت کرده است.

۴ سال پیش
تأیید ۶۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در کره جنوبی

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های کره جنوبی اعلام کرد با تأیید ۶۴ مورد جدید از ابتلا به کرونا شمار مبتلایان به ۸ هزار و ۹۶۱ نفر رسید. تاکنون ۱۱۰ نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند.

۴ سال پیش
جواب آزمایش کرونای سه نفر از اعضای کنگره آمریکا مثبت اعلام شد

در حالیکه قانونگذاران آمریکایی تلاش می‌کنند قوانین بیشتری برای کمک به مقابله با شیوع کرونا در این کشور تصویب کنند، جواب آزمایش کرونای سه نفر از اعضای کنگره آمریکا مثبت اعلام شد و دستکم ۲۲ نماینده دیگر نیز خود را قرنطینه کرده‌اند.

۴ سال پیش

شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به ۴۸۵ نفر و شمار مبتلایان نیز به ۳۴ هزار و ۶۷۱ نفر افزایش یافته است.

۴ سال پیش
تعداد مبتلایان به کرونا در ترکیه از مرز ۱۰۰۰ تن گذشت

«فخرالدین کوجا» وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد تعداد مبتلایان به کرونا در ترکیه به ۱۲۳۶ نفر و تعداد قربانیان این بیماری نیز به ۳۰ تن افزایش یافته است.

۴ سال پیش
شناسایی نخستین مورد ابتلا به کرونا در سوریه

شب گذشته وزیر بهداشت سوریه از شناسایی نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

۴ سال پیش

با شناسایی دو مورد جدید ابتلا به کرونا، در مجموع ۸۶ نفر در کامبوج به این ویروس آلوده شده‌اند.

۴ سال پیش

با ثبت ۱۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در تایلند، شمار کل مبتلایان به این بیماری به ۷۲۱ تن در این کشور رسید.

۴ سال پیش
ابتلا به ویروس کرونا در پاناما با رشد ۳۰ درصدی

مقامات بهداشتی پاناما اعلام کردند ۶۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در این کشور مشاهده شده است. تاکنون ۳۱۳ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند.

۴ سال پیش

کمیته المپیک کانادا اعلام کرد ورزشکاران این کشور را به بازی‌های المپیک تابستانی اعزام نمی‌کند.

۴ سال پیش
قانون منع رفت‌وآمد شبانه در عربستان به خاطر کرونا

سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در این کشور در حکمی قانون منع رفت‌وآمد از ساعت ۷ عصر تا ۶ صبح هر روز را از روز دوشنبه (امروز) و به مدت ۲۱ روز وضع کرد.

وزارت کشور عربستان اعلام کرد برای اجرای این قانون هر چیزی که لازم باشد را به کار خواهد گرفت و مسئولان مدنی و نظامی باید با این وزارتخانه در این باره همکاری کنند.

۴ سال پیش
تدابیر امارات برای جلوگیری از شیوع کرونا

امارات متحده عربی دستور داد تمامی مراکز تجاری و خرید بجز فروشگاه‌های فروش گوشت، ماهی و سبزیجات برای دو هفته به منظور کاهش گسترش ویروس کرونا بسته شوند.

امارات همچنین کلیه پروازهای مسافری و باری به و از این کشور را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورد.

۴ سال پیش

نیوزیلند قصد تشدید مقررات منع آمد و شد را طی ۴۸ ساعت آینده دارد. ۳۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در نیوزیلند شناسایی شد که به این ترتیب مجموع کل مبتلایان به ۱۰۰ نفر رسید.

۴ سال پیش

در حال تکمیل...

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علت
۲۳:۰۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
از دلایل خونه نموندن ایرانی ها تو این بلبشوی کرونا یکیش اینه که اینقدر این سالها ما بحران پشت سر گزاشتیم که کرونا جلوش بچه هم حساب نمیشه !! ما ز سر بریده هم نمیترسیم... این ترس عجیبی که تو اروپا دیده میشه هم واسه اینه که چندین ساله بعد جنگهای اول و دوم .نه سختی کشیدن نه تحریمی نه بمبی نه کودتایی نه جنگ نرمی ... یکم سوسول و بچه ننه شدن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
امار اروپا ظرف چند روز اینده کم میشود و مال ایران همچنان افزایش میابد چون برخورد دولت بسیار شوخی است و اصلا این مشکل جدی گرفته نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
یا واکسنشو ساختن
یا مردم و دولت با هماهنگی رعایت کردن و شکست دادن کرونا رو.

با اون همه جمعیت دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۳۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
چین به خاطر اینکه نمی خواد اقتصادش اسیب جهانی ببینه داره امار خیلی پایین می ده شاید بشه گفت چین الان در وضعیت بهران شدید هستش این یک سیاست هستش که دار می گه بیماری را کنترل کرده مطمن باشید چین واقعیت را نمی گه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
هرچی که هست الان راحت با اعلام خبر مهار کرونا داره خوب از راه فروش لوازم پزشکی به بقیه کشورها پول در میاره....!!!! لااقل یکم جبران خسارت میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
اگه تا این اندازه میتونه مخفی کاری بکنه از روز اول همین کار رو میکرد که ترامپ بهش نگه ویروس چینی
چین خودش ژنتیک ویروس رو به سازمان بهداشت جهانی داد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
حالت خوبه؟ چین بیمارستان های 1000 تخت خوابی که احداث کرده بود را تعطیل کرد.
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۱۳:۴۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
جلوی مسافرت مردم برای جلو گیری از شایع شدن این بیماری با تصمیمات تنبیهی مثل قطع یارانه توقیف ماشین اضافه کاری ندارد و سرکار و مالیات بیشتر چاپ اسامی در میاری و شهر و.... بگیرید اجازه ندهیدعده ای جاهل نقشه مبارزه با کرونا را نقشه بر اب کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
کاش دولت به جای گرفتن دمای بدن مسافرا ازشون کارت ملی و کارت ماشین و ... خلاصه اطلا عات فردی شون رو میگرفت تا اگر به کرونا مبتلا شدن هم یارانه قطع بشه و هم پول درمان رو چند برابر ازشون بگیره و جریمشون هم بکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۳:۰۸ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
چرا امار ایتالیا رو نزاشتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
چینیا دنیا رو آلوده کردن الان نشستن نابود شدن دنیا رو تماشا میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
این درسته این جماعت بی دین رو خدا لعنت کنه که آفت ک طاعون قرن هستند لعنت بر این چینیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
مگه میشه مگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
لعنت به فرانسه که ایدز رو به ایران اورد لعنت به امریکا و اینگلیس که میلیونها ایرانی رو در قحطی کشتن
۶۰ میلیون انسان طبق گفته اروپای ها در داخل خاک اروپا در جنگ جهانی کشته شدن چه ویروسی بدتر از این که در مثلا مهد تمدن جهان آدمها رو به راحتی نابود میکرد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۵۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
توهم کرونایی
اگر قرار باشه کشوری را متهم کنیم بیشترین شواهد بر علیه چین است نه امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
چین دنیا رو نابود کرد
Iran (Islamic Republic of)
حسینعلی پورحسن
۱۲:۰۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
خوب بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
جالب حال فرانسه از کرونا خرابه ولی به ما دارو میده حتما باز هم آلوده شاید هم درحال بررسی اثرات این ویروس برروی ایرانیان و دادن اطلاعات به آمریکا تابحال که خیری نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
دوست عزیز کمک کمک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
کمک سازمانهای بین المللی رو به کشورهای فقیر آفریقایی دیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
چرا دولت فرانسه همان پلیس بد وقتی دید آمریکا زیر برجام زده و دارو به بیمارای خاص نمیرسه و بیمارای خاص دارن میمیرن کمک نکرد امروز که خودشون لوازم پزشکی برای کرونا کم دارن به فکر کمک به ما افتادن دوست عزیز هر کمک کمک نیست خیلیا یادشون هست ایدز از فرانسه وارد ایران شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
همایش مامرد جنگیم . درمورد خانه نشینی و قطع زنجیره کرونا و کسانی که رعایتت کردند .البته ف مجازی .
Iran (Islamic Republic of)
حسینعلی پورحسن
۰۹:۵۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام اخبارناقص بود.
آخرین اخبار