شهردار منطقه چهار شیراز گفت: عملیات ضدعفونی کردن مستمر مراکز درمانی و سایر فضا‌های عمومی روزانه به‌صورت منظم انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سروی با بیان این مطلب افزود: به منظور رفع و کنترل شیوع ویروس کرونا تمامی مراکز درمانی به طور مستمر از سوی نیرو‌های منطقه چهار ضدعفونی و گند زدایی می‌شود.

او افزود: با توجه به اهمیت و وجود مراکز درمانی و سایر فضا‌های عمومی از جمله سرویس بهداشتی‌ها، پارک‌ها در دستور کار مستمر معاونت خدمات شهری منطقه قرار دارد.

سروی در ادامه نظافت و ضد عفونی روزانه پل‌های عابر پیاده و ایستگاه اتوبوس، تاکسی را نیز بخشی از اقدامات این منطقه در راستای پیشگیری و انتشار ویروس کرونا برشمرد.

او بر تداوم عملیات ضد عفونی طی روز‌های آتی تاکید کرد و گفت:خیابان‌ها و معابر اصلی منطقه نیز جز این عملیات می‌باشد و با جدیت اقدام می‌شود.

شهردار منطقه چهار شیراز در پایان گفت: همه شهروندان در قبال شهرمان مسولیت داریم و راهی جز قرطینه خانگی نداریم و از همه شهروندان تقاضا داریم در خانه مانده و با کنترل رفت آمد‌های غیر ضروری نقش خود را در کنترل و نابودی این ویروس ایفا کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار