رکز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه‌ علوم پزشکی زاهدان در بارندگی های اخیر استان در آماده باش کامل قرار گرفت.

راشدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۱۰۸ نفر از همکاران اورژانس پیش بیمارستانی در ۵۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده ای درحالت آماده باش هستند.

راشدی بابیان اینکه مجموعه اورژانس ۱۱۵ به دلیل همه گیری کووید-۱۹ در اماده باش کامل هستند، افزود: آماده باش جوّی نیز تا خروج کامل سامانه بارشی از استان و خاتمه طوفان و تندباد ادامه خواهد داشت.

وی بااشاره به اینکه در شمال و بخشی از نواحی مرکزی استان بارندگی جای خود را به وزش تندباد داده ، گفت: خوشبختانه تا این لحظه در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در شهرستان های میرجاوه، زاهدان، خاش، سراوان و سیب و سوران‌ تلفات جانی یا مصدومیت ناشی از بارندگی گزارش نشده است.

وی تاکید کرد باتوجه به دستور ریاست دانشگاه و استمرار فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان، آمادگی مداخله لازم در صورت درخواست همکارانمان در دانشگاه های علوم پزشکی ایرانشهر، جیرفت و بم را داریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار