مشاور استاندار کرمان در امور رسانه گفت: با توجه به حضور شهروندان در خارج از منزل، مقرر شد پارک‌ها، بوستان‌ها، مراکز گردشگری با هدف جلوگیری از انتقال ویروس کرونا کنترل و در صورت لزوم نسبت به انسداد ورودی‌های خودرویی اماکن مذکور اقدام ‌شود.

مسدود شدن ورودی پارک‌ها و مراکز گردشگری در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس تقی‌زاده مشاور استاندار کرمان در امور رسانه وروابط عمومی از مسدود شدن ورودی برخی مکان‌ها در استان کرمان با هدف جلوگیری از تراکم جمعیت و انتقال ویروس کرونا خبر داد و افزود: این اقدام منطبق با تصمیمات ستاد استانی مدیریت کرونا اجرا می‌شود.

او بیان داشت: بر اساس مصوبه‌ی کمیته‌ی امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد استانی مدیریت کرونا با توجه به تجمعات و حضور شهروندان در خارج از منزل مقرر شد شهرداری، میراث فرهنگی، محیط زیست، منابع طبیعی و سایر ارگان‌ها نسبت به کنترل پارک‌ها، بوستان‌ها، مراکز گردشگری، پارک‌های ملی، جنگل‌ها، آبشار و سایر مناطق مستعدِ حضور، اقدام و در صورت لزوم نسبت به انسداد ورودی‌های خودرویی اماکن مذکور اقدام کنند.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی ادامه داد: گزارش روزانه‌ی اقدامات انجام شده دریافت و بررسی و در صورت نیاز تدابیر لازم اتخاذ می‌شود.

او از اهالی استان کرمان درخواست کرد از سفرهای نوروزی، حضور در مناطق گردشگری، آرامستان‌ها، روستاها، کویر لوت، پارک‌ها، بوستان‌ها و سایر مناطق و اماکن پرهیز کنند.

تقی‌زاده بیان کرد: بر پاکردن چادر و اقامت در محوطه و محدوده‌ی اماکن و مناطق گردشگری، بوستان‌ها و سایر مناطق ممنوع است.

او با تاکید بر رعایت فاصله‌ی اجتماعی و ماندن در خانه گفت: این مصوبه به فرمانداران استان ابلاغ شده است و با اختصاص خودرو، گشت‌های نظارتی نیز تقویت شده‌اند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار