فرمانده سپاه چگنی گفت: روزانه ۲۰۰۰ ماسک در کارگاه‌های تولیدی شهرستان چگنی تولیدمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد علیزاده فرمانده سپاه ناحیه چگنی گفت: روزانه ۲۰۰۰ ماسک در کارگاه‌های تولیدی شهرستان چگنی تولیدمی شود.

علیزاده با اشاره به کمبود و نیاز جامعه به اقلام بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با شیوع این بیماری در کشور و نیاز شهرستان به اقلام بهداشتی از جمله ماسک، جهت راه اندازی و تجهیز چند کارگاه خیاطی اقدامات لازم از قبیل هماهنگی و گرفتن مجوز از شبکه بهداشت، صنعت و معدن و تامین مواد اولیه انجام گرفت.

او افزود: این کارگاه‌ها در سه بخش سراب دوره، ویسیان و شاهیوند راه اندازی شده است و روزانه دو هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه چگنی عنوان کرد: ماسک‌های تولیدی بر اساس اولویت در مراکز درمانی، پست‌های کنترل معابر ورود در سطح شهرستان که توسط بسیجیان و نیرو‌های هلال احمر انجام می‌گیرد و همچنین مناطق مورد نیاز توزیع می‌شود.

علیزاده بیان کرد: نیرو‌های جهادی در دو شیفت صبح و بعدازظهر با تعداد ۵۰ نفر در این کارگاه‌ها فعالیت می‌کنند؛ این کارگاه‌ها به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود.

او گفت: تاکنون بیش از۲۰۰ روستا در شهرستان چگنی در راستای مبارزه با ویروس کرونا توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی ضدعفونی و گند زدایی شده است.

منبع: سفیر افلاک

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.