فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: تلفات نوروزی رانندگی در استان مرکزی نسبت به سال گذشته ۷۳ درصد کاهش دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: از تاریخ ۲۸ اسفند ۹۸ تا سوم فروردین ۹۹ در سوانح رانندگی در سطح استان مرکزی ۳ نفر جان خود را از دست داده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۳ درصد کاهش داشته است.

سردار مفخمی با اشاره به برخی از اقدامات و دستاورد‌های ماموریتی پلیس استان مرکزی در ایام نوروز افزود: ارتقاء امنیت ترافیکی به عنوان یکی از مهم‌ترین ماموریت‌ها در این ایام دنبال می‌شود.

او به برخی از سیاست‌ها در فرایند پویایی و توانمندی سازمانی در سطح پلیس استان مرکزی اشاره و اضافه کرد: در بهسازی عملکرد پلیس استان از روز‌های نخستین سال با احصاء نقاط ضعف و قوت عملکرد سال گذشته و با تدوین و اجرای بستر‌های لازم، نیازسنجی‌های آموزشی احصاء و در برنامه‌های آموزشی سال ۹۹ مورد توجه قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر ارزیابی، متناسب سازی با موقعیت سازمانی و به روزرسانی دانش در تحقق هوشمندسازی پلیس استان با توجه به سیاست‌های ابلاغی و پیشگیرانه ناجا بیان کرد: هدف پلیس از کاربست فرایند‌های مدیریت دانش؛ ارتقاء سطح دانش، مهارت، تخصص و تجارب کارکنان و در نهایت بالنده سازی منابع انسانی و سازمانی در افزایش رضایت مندی عمومی است.

او تصریح کرد: ارائه خدمت به شهروندان در تمامی ایام سال از افتخارات نمادین ناجا است و با توجه به چالش‌های ایجاد شده با شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، پلیس استان با توجه به نوع ماموریت‌ها ضمن فعال سازی قرارگاه پدافند زیستی در مقابله با این بیماری و همکاری با حافظان سلامت، در طرح ریزی‌های ماموریتی، قرارگاه نوروزی را نیز به منظور توسعه خدمات کیفی در دیگر بخش‌های ماموریتی فعال کرده است.
انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.