رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با احتساب ۱۷ مورد جدید تعداد کل مبتلایان به کرونا در ایلام تا امروز به ۲۰۰ نفر افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با احتساب ۱۷ مورد جدید تعداد کل مبتلایان به کرونا در ایلام تا امروز به ۲۰۰ نفر افزایش یافت.

او با بیان اینکه ۸۲۴ مورد مشکوک شناسایی شده است، افزود: تعداد بیماران فوتی مبتلا به کرونا نیز با احتساب ۱۰ مورد قبلی به ۱۱ مورد رسید.

کریمیان یادآور شد: همچنین تاکنون ۱۰۰ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی قرار دارند و دوره نقاهت خود را در منزل و زیر نظر کادر درمانی طی می‌کنند.

او اظهار کرد: علاوه بر چهار پزشک، سه پرستار نیز به مبتلایان کادر درمانی به ویروس کرونا در ایلام افزوده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد:از مردم خواستاریم دید و بازدید‌ها و سفر‌های نوروزی و خروج از منزل خود را کاهش دهند و از مهمانان خارج استان نیز بخواهند در زمان دیگری به ایلام مسافرت کنند تا زنجیره انتقال این ویروس کاهش یابد.

او تاکید کرد: از تمام همشهریان تقاضا داریم که جهت حفظ جان خود، عزیزان، اطرافیان و سایر مردم جامعه و جلوگیری از مرگ آنان در خانه بمانید و با هیچ فردی از بیرون ارتباط نداشته باشید تا این ویروس از دیار و کشورمان رخت بربندد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
از کادر پزشکی وپرستاران عزیز متشکرم که در خط مقدم با این ویروس در تماس هستن خسته نباشین عزیزان
از استاندار عزیز متشکرم که پی گیر هستن
از تمام زحمت کشان مبارز با کرونا ممنونم
ما همشهریان از شماها حمایت میکنیم
در خانه می مانیم