مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قم در ۳ عملیات جداگانه موفق به کشف ۱۹۲ کیلوگرم تریاک شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان طی ۷۲ ساعت گذشته و در ۳ عملیات جداگانه موفق به کشف ۱۹۲ کیلوگرم تریاک شدند.

او افزود: اولین عملیات به صورت مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان انجام که در این رابطه یک دستگاه خودرو نیسان شناسایی، توقیف و در بازرسی صورت گرفته از آن ۱۱۹ کیلوگرم تریاک کشف و متهم نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: در عملیات دیگر و با پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، یک قاچاقچی مواد افیونی که قصد داشت با یک دستگاه خودرو ال نود محموله موادمخدر را از جنوب کشور به قم منتقل کند پس از هماهنگی قضائی، مأموران با کنترل نامحسوس تردد خودرو‌های عبوری، خودرو را شناسایی، متوقف و متهم دستگیر و در بازرسی از خودرو توقیفی، ۵۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در قالب ۸۱ بطری کشف شد.

اسماعیلی افزود: عملیات سوم نیز با شناسایی یک دستگاه کامیون بنز با بار آجر سفال و حامل مقدار۱۵ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر که خودرو توقیف، متهم دستگیر گردید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار