استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کنترل مبادی ورودی استان با جدیت در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد استانی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا گفت: تصمیم گیری در خصوص تعطیلی اصناف و نظارت بر مبادی ورودی و خروجی با توجه به شرایط هر یک از شهرستان‌های ۱۰ گانه به فرمانداران واگذار شده است.

او افزود: یکی از اقدامات شکل گرفته برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان کنترل مبادی ورودی است که این مهم با جدیت لازم در حال انجام است.

عباسی اضافه کرد: کاهش ۸۰ درصدی تردد‌های ورودی به استان حاکی از تشدید نظارت‌ها است و می‌طلبد تا این روند در هریک از شهرستان‌های استان تداوم یابد.

او ادامه داد: صنف‌هایی که باز بودن آن‌ها در شرایط فعلی ضرورتی ندارد، تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل هستند و سایر اصنافی که کالا‌های اساسی مردم را عرضه می‌کنند نیز باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

عباسی با بیان اینکه تعطیلی ادارات در حیطه وظایف استانداران نیست گفت: با این وجود همچنان شرایط دورکاری برای کارمندان باردار، جانبازان شیمیایی و کارمندانی که جزو گروه‌های پرخطر به شمار می‌روند وجود دارد.

او سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را مسئول تأمین مواد ضدعفونی اعلام کرد و افزود: در همین راستا می‌طلبد اقدامات لازم در خصوص گندزدایی و ضدعفونی مدارس، ادارات و معابر با جدیت در شهرها، روستا‌ها دنبال شود.

عباسی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همچنین نظارت بر عرضه اقلام بهداشتی و شناسایی اصناف متخلف در خصوص گرانفروشی، کم فروشی و تعطیلی اصناف غیرضروری را باید با جدیت لازم پیگیری کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار