بهرام افشاری بازیگر مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در جدیدترین پست اینستاگرامی خود دیالوگ و تصویری از قسمت‌های آینده این سریال نوروزی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شروع ایام نوروز و پخش ویژه برنامه و سریال‌های نوروزی، مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در فصل ششم نیز همچنان تا این جای کار جزو پرمخاطب ترین سریال های نوروزی سیما به شمار می‌رود و این‌بار با قصه‌ای متفاوت تر و چالش‌های بیشتر با مخاطب همراه شده است. 

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، نسرین نصرتی، بهرام افشاری و .... از جمله بازیگران این مجموعه نوروزی شبکه یک سیما هستند. 

بهرام افشاری یکی از بازیگران نقش اول مجموعه نوروزی «پایتخت» در جدیدترین پست اینستاگرامی خود تصویری از قسمت‌های آینده این سریال منتشر کرد و دیالوگی از این مجموعه نوشت:

"کی یارانه ما رو قطع کرد؟

بهتاش:اداره قطع"

کنایه بازیگر «پایتخت» به قطع شدن یارانه‌ها!


بیشتر بخوانید: نمایی از بازی بهرام افشاری در سریال پایتخت


گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در ایام نوروز، هرشب از ساعت ۲۲:۱۵ به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
عدنان
۲۱:۵۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
اهنگ گش خوبه
Iran (Islamic Republic of)
دانش
۱۷:۳۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
کاش خانم رامین فر هم تو فیلم های دیگه زحمت می کشیدن و وقتشون رو تو این سریال هدر نمی دادن . میمیک ،احساس،دیالوگ، لهجه و... در حد سارا و نیکا ست تو این سریال
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۵:۵۵ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
دیالوگ بهرام افشاری فقط No گفتنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
سریال پایتخت عالی ..
خیلی کارتون درسته ، خسته نباشید ، انشالله پرقدرت پیش برید ...
بهرام افشاری .احمد مهرانفر .محسن تنابنده ، هومن حاجی عبداللهی ، ریما رامین فر ، نسرین نصرتی ، سارا و نیکا فرقانی اصل... بدرخشید ..
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۵:۳۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
مردم ایران فقرسلبريتي دارند
Iran (Islamic Republic of)
ف.ح
۱۵:۰۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
کارشون درسته