رئیس پلیس راه استان سمنان:

تردد و تصادفات جاده‌ای در سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت

سرهنگ تقی کبیری گفت: تصادفات و تردد‌های جاده‌ای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: تصادفات و تردد‌های جاده‌ای از بیست و پنجم اسفند ۹۸ تا سوم فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافت.

او افزود: همه ساله طرح نوروزی به منظور کاهش تصادف‌های جاده‌ای از بیست و پنجم اسفند آغاز می‌شود و تا پانزدهم فروردین ادامه می‌یابد.

رئیس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: از بیست و پنجم اسفند تا سوم فروردین سه نفر و در مدت مشابه سال گذشته ۶ نفر در جاده‌های استان سمنان بر اثر تصادف‌های رانندگی جان باختند.

سرهنگ کبیری تصریح کرد: علاوه بر فوتی در صحنه تصادف، سرنشینان مصدوم خودرو که در بیمارستان فوت می‌کنند نیز در آمار تصادفات فوتی درنظر گرفته می‌شود.

او اضافه کرد: کاهش تصادف‌ها و تردد در محور‌های مواصلاتی استان سمنان نشان می‌دهد شهروندان توصیه‌های بهداشتی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را جدی گرفته و در خانه‌ها ماندند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: ۶۰ تیم پلیس برای تامین نظم و امنیت جاده‌ها از بیست و پنجم اسفند در محور‌های مواصلاتی استان سمنان مستقر شدند که این ۶۰ تیم مجهز به ۶۰ دوربین سیار کنترل سرعت هستند.

سرهنگ کبیری با تاکید بر پرهیز از رانندگی با سرعت و سبقت غیرمجاز گفت: رعایت فاصله طولی نقش مهمی در پیشگیری و جلوگیری از تصادف در جاده‌ها دارد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.