رئیس جمهور گفت: ورودی بیماران به بیمارستان‌ها در استان‌ها کاهش یافته و تعداد فوتی‌ها هم روند کاهشی دارد که خبر مهمی است.

جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور روحانی برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا که صبح امروز (سه‌شنبه ۵ فروردین) در ساختمان حافظیه برگزار شد، اظهار کرد: ورودی بیماران به بیمارستان‌ها در استان‌ها کاهش یافته و تعداد فوتی‌ها هم روند کاهشی دارد که خبر مهمی است.

 رئیس جمهور گفت: باید به گونه‌ای حرکت کنیم که زمان لازم را برای درمان در اختیار نظام سلامت قرار دهیم. باید تخت‌های مراقبت‌های ویژه و کادر‌های درمانی توان رسیدگی به بیماران را داشته باشند.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: باید کاری کنیم که این ویروس شیوع پیدا نکند؛ در این جلسه مطرح شد اگر یک فرد آلوده در شرایط عادی تماس داشته باشد چند نفر را آلوده می‌کند و اگر قرنطینه باشد چند نفر. خیلی مهم است که اگر فردی مبتلا به این ویروس شد، حتما در جایی قرنطینه شود. این قرنطینه یا بیمارستان است، یا خانه اش؛ در هر صورت نباید تحرکی در جامعه داشته باشد.

مراکز آموزشی و فروشگاهی تعطیل باشند

رئیس جمهور تأکید کرد: همه مشاغل و اجتماعاتی که قبلاً اعلام کرده بودیم تا ۱۳ فروردین تعطیل باشند، در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد که این تعطیلی تا ۱۵ فروردین ادامه داشته باشد.

او گفت: مراکز آموزشی و دانشگاهی که تجمع مردم در آنجا زیاد است، در زمره مراکزی هستند که باید تعطیل باشند. ولی مراکز فروشگاهی و مواد غذایی به دلیل اینکه نیاز‌های روزانه مردم را تأمین می‌کنند باید باز باشند.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: اجتماعات مختلف که برای غم و عزا و شادی و عروسی است نباید برگزار شود، بنابراین مردم باید به توصیه‌های عمل کرده و بین هر فرد حدود دو متر فاصله باشد. البته ما هم ممکن است در این جلسه این فاصله را مراعات نکرده باشیم.

رئیس‌جمهور گفت: ممکن است فردی که دارای ویروس کروناست سرفه نداشته و یا تب هم نداشته باشد، ولی باید فاصله بهداشتی لازم را رعایت کنیم و بکوشیم تا سفر‌ها به حداقل ضرورت رسیده و فاصله دو متری هم رعایت شود.

او گفت: پیشنهاد وزارت بهداشت و درمان آن بود که در کمیته اجتماعی و امنیتی، برخی موضوعات تصمیم‌گیری شود که اگر نهایی شد، حتماً به مردم اعلام خواهیم کرد؛ اگر هم لازم شد می‌توانیم جلسه‌ای فوری که برای مثال پنج‌شنبه باشد برگزار کنیم.

رئیس جمهور افزود: تعداد خودرو‌هایی که از مراکز استان‌ها خارج شده‌اند و به ویژه آماری که امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از تعداد خودروهای خروجی از تهران و کرج اعلام شد زیاد است، هر چند که اعلام شد تعداد خودرو‌ها و موبایل صاحبان آنها مشخص است، بنابراین باید بکوشیم در طرح بسیج ملی از آنها سؤال کنیم.

تست کرونای مسافران از طریق غربالگری انجام شود

حجت‌الاسلام روحانی گفت: در بازگشت مسافران نوروزی که تراکمی از سفر‌ها را شاهد خواهیم که ممکن است بین ۱۳ تا ۱۵ فروردین باشد، نمی‌توانیم با تب‌سنجی و ایجاد ترافیک طولانی از مردم سؤال کنیم، بلکه باید با تماس با تلفن همراه خودرو‌های خارج شده از شهر، آنها را مورد غربالگری قرار دهیم. البته باید خودرو‌ها در خروجی شهر‌ها همچنان تب‌سنجی و غربالگری شوند.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه حتماً باید طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، استانداران و فرمانداران عمل کنند، گفت: ما در این جلسه مصوب نکردیم که فردی در سه خروجی شهر مورد تب‌سنجی قرار گیرد.

او گفت: باید شرکت‌هایی که خدمات عمومی عرضه می‌کنند هم پروتکل بهداشتی را که وزارت بهداشت تعیین کرده رعایت کنند تا مردم کمتری برای تأمین نیاز‌های خود به بیرون از منزل بروند. وزارت ارتباطات هم باید مشکلات آنها را رفع کند. البته هیئت دولت هم می‌تواند به وضعیت آنها و مشکلات‌شان رسیدگی کند. صدا و سیما هم باید تبلیغات این شرکت‌ها را رایگان پخش کند تا مردم با آنها آشنا شوند تا یک فردی که بیرون از منزل جهت خدمات‌رسانی به مردم و تأمین نیاز‌های آن‌ها را برعهده دارد، بتواند مانع از حضور ده‌ها خانواده در خارج از منزل شود.

حجت‌الاسلام روحانی بیان کرد: کل کارمندان دولت ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار نفر هستند که یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از آنها از اول اسفند کار خود را تعطیل کرده‌اند که می‌توانم به وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی اشاره کنم که یا تعطیل بوده‌اند یا حضورشان در محل کار محدود بوده است. ۵۰۰ هزار نفر از کارمندان دولت هم در نظام سلامت مشغول به کار هستند که باید همچنان به فعالیت خود ادامه دهند. شهرداری‌ها هم باید کار ضروری خود را در این باره انجام دهند.

رئیس جمهور گفت: یک‌سوم از حدود ۵۰۰ هزار نفرباقی‌مانده از کارمندان دولت باید تا ۱۵ فروردین به صورت گردشی در محل کار خود باشند تا از بحران عبور کنیم.

حجت‌الاسلام روحانی گفت:‌ تعطیلی برخی از مراکز فروش که قبلا از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تا ۱۳ فروردین اعلام شده بود، تا ۱۵ فروردین ماه تمدید شد.

تمدید مرخصی زندانیان تا پایان فروردین

او با اشاره به مرخصی زندانیان افزود: با همکاری قوه قضائیه تعداد زیادی از زندانیان به مرخصی رفتند که می‌توان تا پایان فروردین ماه مرخصی آنها را تمدید کرد.

رئیس جمهور در پایان تصریح کرد: مردم اگر توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند قطعا از بحران کرونا عبور خواهیم کرد تا فرزندانمان بتوانند با سلامت کامل به فعالیت‌هایشان بپردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۰
در انتظار بررسی: ۲
Luxembourg
هادی
۱۲:۵۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
ازروز.کروناامده بیکارشدیم.هزارتومان ندارم.مایه ضدعفونی بخرم.
خدایارویاور.اونای که صادقانه خدمت میکنند.باشند
Iran (Islamic Republic of)
طاهره
۱۱:۱۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام روحانی میگن که فروشگاههای مواد غذایی کامل باز باشن.ایا به فکر تجهیز موارد بهداشتی اونها از قبیل دستکش و ماسک و مواد ضد عفونی کننده هستن.به فکر خانواده اون فروشنده هستم که اینو میگن.خودشون صدر میز میشینن مبادا کسی بهشون نزدیک نشه.بعد مرد های ما هربلایی سرشکن بیاد برای ایشون مهم نیست.متاسفم واقعا برای ایشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
عجبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
ریلکسترین انسان روی کره زمین کیست؟؟؟
چرا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۰۵:۲۴ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام کاشکی یکی ازمسولین این روبخونن من بیکارم متاهلم دارای یک فرزندکارگری میکردم الانم که کارنیست چرابسته معیشتی کرونابه من تعلق نگرفته من که تمام حسابهای بانکیم روی هم پنجاه هزارتومن نمیشه نه خونه دارم نه ماشین نه یه دوچرخه پس کی محتاج ترازمن هست بایدچکارکنم زن وبچم گرسنه ان بدادمون برسین وای جی سی لطفابزارپیامم رو
Denmark
حسن
۰۳:۴۲ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
آخر ما کاهشی هستیم یا افزایشی،،ورودی بیمارستان ها کم شده ولی خروجی به بهشت زهرا زیاد و بقیه هم از ترس اگر هم کروتا داشته باشند جرأت ندارند بیایند بیمارستان
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۲:۵۰ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
کمیته امداد تاکنون گردشی نبوده و بی دلیل همه سرکار حاضر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
حتما صبح جمعه متوجه شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
دو هفته کامل تمام ایران تعطیل کنن شهرها هم قرنطینه. همه چیز درست میشه
Germany
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
صبر میکردی مسافرها برگردند!!!
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۲۳:۳۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
خبری از زندانیان نشد قرار بود امروز عفو زندانیان معلوم بشه خبری نشد پس کی معلوم میشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۳۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
فکر کنم اینجوری که دارن مدیریت میکنن تا عید نوروز سال آینده ایران درگیر کرونا میشه
-
kamran
۱۲:۲۳ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
شاید هم بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۲۱:۳۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
میخواهد بگه جلو تحریم اقتصادی کم نمیاره تو این شرایط بحران کرونا هر اخبار جعل میده خوشبختانه کاهشی.
واقعا که
-
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
طبق این آمار78,550,000 نفر بقیه یا بازاریند یا بیکارند و یا توان کار ندارند!؟!
دولت واسه معشیت اینها چه کار کرده؟
هرچند آمار ذکر شده(که ما میگیم اشتباه تایپی بوده) کمتر اعلام شده،فقط بخاطر اینکه کارمندها رو تعطیل نکنند=انتشار ویروس=قرنطینه معیوب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
امیداوریم هر چه زودتر دانشگاهها باز شود و مدارس نیز هم .
با تشکر از باشگاه خبر نگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
یادمه دو هفته پیش هم گفتید که ورودیه ها به بیمارستان کاهش پیدا کرده ولی وضع بدتر و آمار هم بیشتر شد. کلا هر هفته میان اینو میگین که چه بشه، در حالی که آمار یه چیز دیگه هست و روز به روز بیشتر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
تنها کسی مسیله ی کرونا را جدیدی نمی گیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
از آمارها معلومه ته اتاق بشینی و از ویدئو کنفرانس نگاه کنی می شه همین اطلاعات غلط
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۹:۲۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
دیروز ۱۴۰۰ مورد جدید امروز ۱۷۶۰ مورد جدید تازه بماند اونهایی هم که علائم دارند اما بهشون میگن برید خونه قرنطینه باشید هر وقت علایمتون شدید شد مراجعه کنید اما رییس جمهور میگن نزولیه فکر کنم ریاضی‌شون ضعیفه
Iran (Islamic Republic of)
یه ایرانی
۱۹:۲۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
خیلی بیچاره ایم٪
چرا؟
بابا یکی بگی به یاری خدا کرونا رو شکست میدیم
چرا فقط میگیم با کمک هم؟ آخه این همه گفتیم چی شد حاصلش؟
بابا جان خدا خدا خدا شنیدین خدای متعال
از خدا کمک بخوایم
Iran (Islamic Republic of)
شهید بهنام
۱۹:۱۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
اقای روحانی با این شرایط پس دکتران خارج از مرزها در اصفهان چکار می کنن چرا از گرفتار کردن مردم به ایدز درس نمی گیرید پز شکان ما که از دل و جان دارن جهاد می کنن بابا با چه زبانی بگیم اگر بیل زنن باغچه خانه خودشون بیل بزنن
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۸:۴۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
آقا رئیس جمهور دولت باید تمام ادارات و بانک ها را تا 15 فروردین تعطیل کند چون در این مدت کار مفید انجام نمی دهند و باعث جمع شدن ارباب و رجوع هم میشوند دولت باید بیشتر های کار های اداری را به صورت الکترنیکی و انترنتی انجام دهد با اضافه کردن گزینه بیشتر در بانک داری انترنتی مانند صدور و تمدید و افتتاح حساب و گرفتن رمز انترنتی و خرید سیم کارت و ثبت نام و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۶ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
تا شنبه کرونا از ایران میره
-
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
ایشون با تعطیل نکردن ادارات میخواد کارنامه درخشان کار مفید ارائه بدهد به نقل از خود ایشون کارمندها دو میلیون 450هزار نفرند!!!!!؟( علامت تعجب بزرگ)(فکر کنم یکی از صفرهای آمار توی تایپ جا افتاده )که بیشترشون آموزشی اند یه 500 هزار نفر بقیه قراره تمام کاستی های چند سال رو توی این مدت کم جبران کنن+ویروس روحتماً انتشار بدهند!
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۴۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
حداقل اخبار رو گوش کن بعد نظر بده کجا ورودی بیمارستان کم شده توی کدوم کشوری شما!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
کرونای اونا بیمارستان اونا
کرونای ما بیمارستان های ما
متوجه شدی؟ باید متوجه باشی/ در چین ساعتی باید آیلان باشی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۳۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
آقای روحانی ماجرای پزشکان فرانسوی ویاامریکایی که برای کمک به ایران وارد کشور شدن یا میشون چی هست چطور ممکن هست به هیچ کشوری کمک نکنند اما فقط به ایران کمک کنند میشه توضیح بدین آخه از روز اول این دولت هرجور شده به روشهای گوناگون جاسوس وارد کشور شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
طبق خبری که وزیر بهداشت میگه روند نزولی که نیست صعودی هم هست
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۸:۲۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
گردشیه چیه بابا کلا تعطیلش کن تا ۱۵ اسفند تا امار ابتلا بیاد پایین همین چرخشی و و گردشی ۵۰۰ هزار میدونی چقدر امار ابتلا رو و فوتیها رو بالا میبره
-
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
عزیزم میخواد رتبه ایران رو بالا ببره، کشور همیشه جزو رده بندیهای پایین جهان بود توی اقتصاد،رفاه،امید،ساخت مسکن،جاده،وخیلی چیزای دیگه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
بله وقتی بیمارستان ها تخت نداشته باشن آمار ورودی پایین میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
آقای رئیس جمهور تاکی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
به نظرتان چرا ریس جمهور سهل انگاری میکنه؟!
-
kamran
۱۳:۳۳ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
تاکی تاکی منظورته؟که داره میره
اگه تا کی(چه مدت)منظورته؟ همه میدونند تا 1400
خدا صبر بده انشاء الله!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
آقای رئیس جمهور لطف کنید به سران کشورها مخصوصا کشور چین اطلاعیه بدید بررسی دقیق انجام بشه که مشخص بشه منشا این ویروس دقیقا از کجا اومده این ویروس مشکوک به دست ساز یا بوسیله یه کشور و احتمال زیاد در آمریکا تولید شده وبه چین فرستادن که اقتصاد چین را فلج کنه و الان کل دنیا رو گرفتار کرده ما اصلا در تاریخ بشر چنین ویروسی سراغ نداریم که جان هفت میلیارد جمعیت دنیا رو به خطر انداخته باشه این ویروس به احتمال ۹۰ درصد در جایی تولید شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
اتفاقا کار خود چین اگه آمریکا بود یه شهر آلوده نمی کرد چندتا میکرد تا گیج بشن نه به راحتی کنترل کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
زندانی هارو ول کردید ولی سربازا رو گرفتید بردید این چه انصافیه؟
-
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
واقعاً،آخه زندانی ها برن توی جامعه انتشار بهتر صورت میگیره،خود زندان درامان باشه بقیه جامعه زیاد مهم نیست؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
yasin
۰۹:۰۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
خداهیچکسی رو گرفتار ودربندزندان نکنه.هیچ خانواده ای رو هم چشم براهازادشدن عزیزش از زندان نکنه.امین.
سربازی که 2ساله نهایتش.اون زندانی که 10یا15ستل وحتی بیشتر حبس بوده چه دلی داشته.
Iran (Islamic Republic of)
مخمد
۱۷:۴۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
????what
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۳۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
مگه میشه آمار پذیرش بیمارستان ها بیاد پایین
امروز بیشترین عدد افزایش رو داشتیم ١٧٠٠ نفر بعد شما می گوید کاهش یافته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
چون نمیخوان هزینه های قرنطینه رو پرداخت کنند میخوان کاری بکنندکه اکثریت مردم درگیر ویروس بشن وبعد نمودار نزولی بشه
این وسط عده زیادی هم قربانی میشن فقطو فقط به خاطر بی مسئولیتی مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
کاملا موافقم
-
kamran
۱۳:۴۲ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
چرا باید هزینه شو دولت پرداخت کنه؟بیچاره دولت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
هر وقت شما گفتی میاد پایین می ره بالا امروز نسبت به دیروز چقدر رفته بالا چاره درست بیندیشید
Iran (Islamic Republic of)
شناس
۱۶:۵۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
وقتی بیمار در بیمارستان پذیرش نمیشه خب معلومه که آمار هم کم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
هواپیماها رو برو ببین چجوری مسافر میزنن ها بروکه رفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
فقط فقط فقط قرنطینه مردم بی خیال هستند بخاطر خدا جلو رفت و آمد را بگیرید مگر قرار نبود تجاری ها بسته باشند همه جا باز هست پس قرنطینه خواهشا الان هم دیر شده با یک ماه هیچی نمیشه اگر بفکر مردم هستید وگرنه که هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
لطفا رفت و آمدها را با جدیت خیلی بیشتری کنترل و کم کنید و از الان به فکر ایجاد بیمارستان های صحرایی و سیار باشید. چون احتمالا در پایان عید و اوایل اردیبهشت با موج بیماران وخیم به خصوص در تهران و شهرهای بزرگ مثل اصفهان و مشهد و پرتراکم مثل کرج روبرو شویم.دولت باید به وضعیت بیکاری مردم هم در این شرایط توجه زیادی کند. باید در سختی ها از سختی کمی سخت تر بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
امروز آمار بدتر از هر روز شد.
کرونا شعار و وعده خلاف بر نمی داره.
جهادی ها به داد مردم برسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
متاسفانه مخالفت با قرنطینه کردن شهرها توسط جناب آقای روحانی کار را سخت خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
نمیدونم دلیلشون چی بود .ولی اگه همون اول قرنطینه میشد کار به این وخامت نمیرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
از ۱۳۰۰ بیمار دیروز به ۱۷۰۰ امروز میشه کاهشی؟؟!!!!!!!
اگه یک میلیارد جمعیت داشتین چیکار میکردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
منظورش امار ورودی به بیمارستانه که اگر کاهشی بشه چند روز دیگه امار روندش کاهشی میشه
تست کرونا چند روز طول میکشه تا نتیجش بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
ببخشید اشتباهی منفی خورد
-
kamran
۱۳:۵۳ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
بازهم آمارشون همینطوری بودفرقی نمیکنه که چه 80 میلیون چه یک میلیارد؟
حرف مرد یکیه؟آمار طبق محاسبات ریاضی بسیار بسیار بسیار پیچیده توسط ابر رایانه ها و کار تیمی شبانه روزی جمعی از مسئولین نخبه بدست آمده است.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۵۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
زندانی که شاکی خصوصی داره چرا باید بیاد بیرون جاش تو زندانه
Iran (Islamic Republic of)
Fatemeh
۰۰:۰۲ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
yas
۰۹:۰۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
حدابرا هیچکی نیاره.اگه خودت اونجابودی هم الان اینحرف و میگفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
تا بانکها تعطیل نشن همین آشو همین کاسه است.
-
kamran
۱۳:۵۴ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
بانکها و ادارات
Iran (Islamic Republic of)
سیدحسن.نمازی
۱۵:۳۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
بسته.حمایتی.به.چه.کسی.دادهاند.من.که.بیکارم.وبیکارشده.ام.چه.جوری.کسب.درامدکنم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
لطفا آمار استانی رو بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
آماراستانی رااعلام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
بعد از تعطیلات دوباره صعودی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
اتفاقا برای منم این سوال پیش اومده که بعد از تعطیلات که همه یک دفعه میزنیم بیرون آیا دوباره زیاد میشه مخصوصا برای بچه های مدرسه ای واقعا نگرانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
خدانکند
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۱:۴۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
کجا نزولی هر روز صعودیه
آخرین اخبار