فرماندار شهرستان گناوه گفت:اگر به دنبال قطع زنجیره ویروس کرونا هستیم باید همه چیز را تعطیل کنیم.

اگر به دنبال قطع زنجیره ویروس هستیم باید همه چیز را تعطیل کنیمبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو فرماندار شهرستان گناوه ظهر امروز ضمن تشکر از از تلاش و زحمات نیرو‌های انتظامی، بسیج و سپاه، خیرین، داوطلبان و گروه‌های جهادی و خودجوش مردمی در جهت مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: این شهرستان با توجه به شرایط خاص، استعداد این را دارد که شیوع ویروس کرونا در آن با سرعت رخ دهد.

او با بیان اینکه تا کنون ۱۰ نفر در شهرستان گناوه به کرونا مبتلا شده اند افزود:پس از بهبودی نسبی، ترخیص از بیمارستان و انتقال به قرنطینه خانگی نظارتی بر بیماران کرونایی وجود ندارد و همین امر بیشترین نقش را در شیوع این ویروس دارد به طوری که متاسفانه این اتفاق در یکی از روستا‌های شهرستان گناوه رخ داده است.

فرماندار شهرستان گناوه تصریح کرد: همین موضوع باعث می‌شود زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان برقرار باقی بماند و وسواسی که نسبت به ورودی‌های شهرستان وجود دارد بی تاثیر باشد.

مهرجو یادآور شد: ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر دیروز مصوبه‌ای را به تصویب رساندند که کسانی را دوره درمان را در بیمارستان می‌گذرانند بعد از ترخیص باید به نقاهتگاه‌ای که از قبل پیش بینی شده است انتقال داده شوند.

او ادامه داد: گزارش‌های که از مبتلایان ترخیص شده داده در گناوه و بندر ریگ داده می‌شود نگران کننده است.

فرماندار شهرستان گناوه عنوان کرد: اگر به دنبال قطع زنجیره ویروس هستیم باید همه چیز را تعطیل کنیم. تاکسی‌های خطی اگر چه نیاز مردم است، اما دیده شده این تاکسی‌ها از شهر‌های و استان‌های همسایه مسافر وارد شهرستان می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.