وزارت دفاع روسیه از ورود تیم نظامی و وسایل درمانی این کشور به ایتالیا در راستای کمک‌رسانی برای مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتینک، چند فروند هواپیما‌ی نظامی روسی به همراه متخصصان و تجهیزات ضدعفونی کننده وارد کشور ایتالیا شدند تا سران و ملت ایتالیا را در مقابل شیوع روزافزون ویروس کرونا در این کشور یاری دهند.

وزارت دفاع روسیه روز سه‌شنبه اعلام کرد که کارشناسان نظامی روسی که به تازگی وارد ایتالیا شده‌اند، در شهر برگامو واقع در منطقه لومباردی مشغول به کار خواهند شد.

وزارت دفاع روسیه همچنین این را هم گفته که روسیه در راستای کمک‌رسانی به ایتالیا، واحد‌های ضدعفونی و آزمایشگاه‌هایی سیار برای تشخیص و مبارزه هرچه بهتر با ویروس کرونا به ایتالیا تحویل داده است.

تاکنون بیش از ۵۰ هزار ایتالیایی به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد، بیش از ۶ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند. پیش از این محموله‌های کمک‌رسانی دیگری از سایر کشورها همچون چین و کوبا وارد ایتالیا شده است.

همچنین گروه‌های متخصص بیماری‌های عفونی نیز از این کشورها وارد ایتالیا شده‌اند تا از تلفات بیشتر جلوگیری کنند. نخست‌وزیر ایتالیا روز دوشنبه خاطرنشان کرد که کشورش هنوز به نقطه اوج شیوع این ویروس نرسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار