فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: به منظور مبارزه با ویروس کرونا، ضدعفونی ۱۸ میلیون متر مربع از اماکن و معابر عمومی در ۴ استان کشور انجام شد.

سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه كربلا در جنوب غرب كشور در حاشیه عملیات بیولوژیک شهدای سلامت قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خیابان سلمان فارسی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: رزمایش سراسری عملیات بیولوژیک شهدای سلامت قرارگاه کربلا در نقاط مختلف کشور در حال برگزاری است.

او افزود: در این رزمایش ۸ یگان از یگان‌های حوزه سرزمینی قرارگاه کربلا در استان‌های خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و قم مساحت ۱۸ میلیون متر مربع از اماکن و معابر عمومی را ضدعفونی کرده اند.

سردار خادم سیدالشهدا با بیان اینکه عملیات بیولوژیک همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: همچنین بیمارستان صحرایی با ۴۰۰ تخت به منظور قرنظینه و نگهداری افراد بهبود یافته و رها شده از ویروس کرونا و ۶۰ تخت در بیمارستان شهید مجید بقایی اهواز نیز آماده سازی شده است.

فرمانده قرارگاه كربلا در جنوب غرب كشور، توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده بین شهروندان را از دیگر اقدامات این قرارگاه عنوان و بیان کرد: درحال حاضر رزمایش بیولوژیک شهدای سلامت با بکارگیری ۲۰۰ دستگاه خودرو، موتورسیکلت و ۱۵۰ دستگاه خودرو سمپاش و گردان‌های جنگ نوین در اهواز برگزار گردید و ۳۰ نقطه از این کلانشهر گندزدایی و ضدعفونی خواهند شد.

او در پایان از عموم مردم خواست با صبوری در خانه‌ها بمانند تا بتوانیم زنجیره مرگ و میر انسانی را در روز‌های آتی قطع کنیم و به روز‌های عادی بازگردیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.