راه اندازی اورژانس بیمارستان استاد شهریار درشهرستان بستان آباد

اورژانس بیمارستان استاد شهریار شهرستان بستان آباد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز،سید علی موسوی حسینی فرماندار بستان آباد ،در جلسه کارگروه بهداشت وسلامت شهرستان بستان آباد با بیان اینکه اورژانس فعلی بیمارستان جوابگوی مراجعات بیماران را نداشت افزود:اورژانس بیمارستان استاد شهریار از محل فعلی به ساختمان جدید خود نقل مکان کرده است.

 

او از مثبت شدن نتیجه آزمایش دو نفر دیگر در شهرستان بستان آباد خبر داد و افزود:تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان به ۹ نفر رسید که متاسفانه دو نفر از آنها فوت کردند.

 

فرماندار بستان آباد در تشریح وضعیت مبتلایان هم گفت: سه نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان بستان آباد و دو نفر دیگر در تبریز بستری هستند که حال عمومی همه آنها مساعد گزارش شده است .

 

اوادامه داد :دو نفر از مبتلایان هم با بهبود شرایط از بیمارستان مرخص شده اند.

 

رییس ستاد پیشگیری ومبارزه با کرونا در شهرستان بستان آباد از غربالگری ۹۰درصدی جمعیت شهرستان با کمک خادمان سلامت در این شهرستان خبر داد و افزود:سه هزارو ۳۰۴ نفر با علائم بیماری تنفسی شناسایی شده بودند که از این میزان ۲۴ نفر به متخصص ارجاع شده اند.

 

او با اشاره به اینکه مشارکت مردمی تحت عنوان کمیته مردمی در مبارزه با کرونا در شهرستان بستان آباد قابل تحسین است افزود:از امروز تعطیلی بازارها و مغازه ها با جدیت تمام دنبال می شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.