معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از اجرای محدودیت‌های سختگیرانه‌ی جدیدی در خصوص مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در ستاد استانی مقابله با کرونا در منطقه آزاد اروند بابیان اینکه محدودیت‌ها در آبادان سختگیرانه تر خواهد شد گفت:جاده ماهشهر_آبادان مسدود می شود و با متخلفین برخورد سخت قضایی می شود.

او با تاکید بر اینکه مصمم به قطع زنجیره ی کرونا در آبادان هستیم افزود: از جمعه ی جاری تا جمعه ی آتی آبادان قرنطینه ی ورود و خروج می شود.

فرماندار آبادان از اجرای محدودیت‌های سختگیرانه ی جدیدی در شهرستان در خصوص مبارزه با بیماری کرونا خبر داد و گفت: امروز آخرین تذکرات به بساطیهای حدفاصل میدان الفی تا میدان دانشگاه علوم دریایی داده شد که توسط بلندگو بصورت مکرر اطلاع رسانی شده است تا  دکه ها و بساطیها فورا فعالیت خود را متوقف کنند و یقینا در صورت عدم تمکین برخورد قضایی خواهد شد.

سید زین العابدین موسوی ادامه داد: جاده ماهشهر _آبادان از فردا مسدود است. ورود فقط برای آبادانیهای مقیم از کمربندی شادگان به آبادان پس از کنترلهای جدی امکان پذیر خواهد بود و پس ازجمعه هم كاملا شهر قرنطينه خواهد شد هم ورود و هم خروج.

او گفت: از این پس نیز ورودی آبادان از خروجی سه راه دارخوین تا قبل از قرنطينه به شدت کنترل می شود.همچنین از جمعه جاری تا جمعه ی آتی آبادان قرنطینه ی ورود و خروج می شود.

همچنین مقرر است از فردا خروجی های خرمشهر توسط دانشگاه علوم پزشکی پایش و با حضور نیروی انتظامی کنترلهای ویژه انجام شود.

فرماندار آبادان در خصوص ادامه ی  فعالیت اصناف در آبادان تصریح کرد: به غیر از نانواییها، داروخانه ها، میوه فروشیها ی مسقف،بنکداران ارزاق عمومی، قصابیها و مرغ فروشی های مسقف سایر کسبه و بازار تحت هرعنوانی تعطیل و فعالیت آنها در هر نوع و صنفی تخلف است و دستگاه قضایی مصمم به برخورد قانونی می باشد.

دکتر موسوی در خصوص پرواز ایرلاین ها گفت:اگر مسافرین هوایی به آبادان رفت و آمد غیر ضروریشان را لغو نکنند، حتما در مکانی برای حداقل ۱۰ روز قرنطینه می‌شوند. ضمنا در طول قرنطينه اجازه ورود كلا ندارند.

او در خصوص قطع زنجیره ی کرونا گفت: قطع زنجیره کرونا در آبادان میسر است به شرطی که مردم عزیز شهرستان آبادان تصمیمات سختگیرانه را اجرا کنند.

فرماندار آبادان افزود:کلید اصلی قطع زنجیره کرونا، فاصله گرفتن از همدیگر، دست ندادن، قرنطینه خانگی، پاسخ بی تعارف به میهمانان،زیر سئوال بردن همسایگان و بستگانی که میهمان می پذیرند و عدم خروج از آبادان و رعایت جدی بهداشت فردی می باشد. باید دید گروههای هدف چقدر به این الزامات اعتقاد دارند و آنها را رعایت میکنند؟

موسوی گفت:فقط با عدم تردد و قطع ارتباطات می توانیم جلوی ویروس را بگیریم. اگر کسانی این امر را غیر ممکن میدانند بدانند بزودی هم خودشان و هم مرتبطینشان و هم جامعه را یقینا مبتلا می کند.

او ادامه داد :ما مصمم هستیم مانع خروج شویم. حتی برای  غیر آبادانيها.

فرماندار آبادان  بیان کرد:نیروی انتظامی و دادستان محترم با شدت با کسانیکه هر مراسمی با هر قیدی با حضور افراد می گیرند برخورد قضایی کنند. توزیع برق و آبفا مجازند برق مراسمات را فورا و بدون قید قطع کنند و بگویند این تصمیم فرماندار  آبادان است.

موسوی از عشایر محترم و رؤسای محترم عشایر  مجدانه می خواهم به این مراسمات پایان دهند.

او در پایان گفت:نمی شود نتیجه زحمات دانشگاه علوم پزشکی،سپاه و نیروی انتظامی و همه مردمی که با حساسیت همکاری می كنند را افرادی دیگر غیر مسئولانه به هدر دهند و جامعه را گرفتار سازند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.