ضرورت تحقق شعار «جهش تولید» تبیین شود

امام‌جمعه گرمسار بابیان اینکه انتظارات از دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار سال گذشته برآورده نشده است، گفت: امیدواریم در سال ۹۹ ضرورت تحقق شعار «جهش تولید» بیشتر درک شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جت‌الاسلام سید علیرضا آرامی امام‌جمعه گرمسار با اشاره به‌ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود در استان سمنان برای تحقق شعار سال ۹۹ گفت: سال‌ها است که مقام معظم رهبری شعار سال را در حوزه اقتصادی با محوریت تولید انتخاب می‌کند و این امر نشان‌دهنده اهمیت موضوع برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

او  بابیان اینکه در طی این سال‌ها اقدامات متعددی برای ارتقای وضعیت اقتصادی کشور انجام‌شده است، افزود: این در حالی است که انتظارات از دستگاه‌های مربوطه برای تحقق شعار سال برآورده نشده و لذا باید تلاش مضاعف در این راستا انجام شود.

امام‌جمعه گرمسار با تشریح و توصیف سیاست‌هایی که شعار «جهش تولید» آن‌ها را در برمی‌گیرد، اضافه کرد: مسئولان اقتصادی، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان باید از کار‌های ابتدایی و جزئی صرف‌نظر کنند و با برنامه دقیق و روحیه جهادی برای ایجاد جهش و ارتقا در سطح تولیدات ملی اقدام کنند.

آرامی جهش تولید را به‌عنوان ایجاد پیشرفت اساسی در این عرصه تعبیر کرد و بیان کرد: تمام امکانات موجود در سطح استان باید برای تحقق شعار سال به‌کارگیری و موانع موجود در تحقق این شعار رفع شود.

او با اشاره به برخی مشکلات اساسی در راستای تحقق این هدف اظهار داشت: مشکلات اداری در سطح شهرستان، استان و کشور باید با پیگیری مجدانه مسئولان به‌سرعت رفع شود و بستر لازم را برای ایجاد جهش در تولیدات ملی فراهم کنند.

امام‌جمعه گرمسار حذف و اصلاح قوانین اضافی در مسیر جذب سرمایه گذاران و حمایت از تولیدکنندگان را یک راهبرد اساسی برای تحقق این اهداف دانست و یادآور شد: مسئولان شهرستان تاکنون موفق عمل کردند، اما انتظار ما بیشتر است.

آرامی با اشاره به اینکه در بازدید از شهرک‌های صنعتی مشاهده کردیم تعداد زیادی از واحد‌های صنعتی تعطیل و نیمه فعال هستند، بیان کرد: فعال‌سازی این واحد‌ها در سال جاری باید در اولویت نخست طرح‌های حمایتی دولت قرار گیرد.

او  بابیان اینکه به‌زودی منتخبان مجلس شورای اسلامی به‌صورت رسمی آغاز به کار می‌کنند، گفت: در سال ۹۹ منتخبانی که نمایندگان آینده این مردم در مجلس شورای اسلامی هستند باید به وعده‌های خود عمل کنند.

امام‌جمعه گرمسار با تأکید بر نقش مؤثر مجلس شورای اسلامی برای تحقق شعار سال ۹۹ تصریح کرد: توجه به معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی کشور مهم‌ترین مطالبه مردم است و نمایندگان باید با دغدغه نسبت به پیگیری این مطالبات گام بردارند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.