رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برای حمایت از حقوق مصرف کننده قیمت میوه شب عید طرح تنظیم بازار در این استان کاهش یافت.

قیمت میوه تنظیم بازار در بوشهر کاهش یافتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: با توجه به شرایط بازار و بررسی حاشیه قیمت و ایجاد انگیزه و مشارکت واحد‌های خرده فروش در جذب و توزیع میوه، نشست فوق‌العاده استانی تشکیل و قیمت هر کیلوگرم سیب و پرتقال مورد بازنگری قرار گرفت.

او تصریح کرد: بر این اساس از امروز ۶ فروردین قیمت سیب قرمز به صورت عمده درسردخانه در بوشهر برای مباشران خرده فروش هرکیلو چهار هراز تومان و قیمت برای مصرف کننده نهایی نیز پنج هزار تومان تعیین شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: قیمت سیب زرد نیز به صورت عمده در سردخانه برای مباشران خرده فروش چهار هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت مصرف کننده نهایی پنج هزار و ۵۰۰ تومان است.

حسینی یادآور شد: قیمت پرتقال والنسیا جیرفت به صورت عمده در سردخانه پنج‌هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت مصرف کننده نهایی ۶ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.