مردم و مسئولان کازرونی برای شکست کرونا در تلاش و همکاری با یکدیگر هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روز‌های کرونایی امروز، یادآور ضرب المثل چو عضوی به درد آورد روزگار***دگر عضو‌ها را نماند قرار است.

سرهنگ رستمی معاون هماهنگ کننده تیپ تکاور امام سجاد کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به اجرای رزمایش دفاع بیولوژیک عملیات پاکسازی تیپ تکاور امام سجاد کازرون با عنوان شهدای سلامت، اظهار کرد: به منظور مبارزه با بیماری کرونا ما هم وظیفه داریم در کنار دیگر نیرو‌های مسلح همکاری داشته باشیم.

او ادامه داد: تعدادی وسائل نقلیه همراه با ۵۰ نیروی متخصص در این رزمایش شرکت دارند که اقدام به ضدعفونی کردند اماکن عمومی بازار و معابر می‌کنند.

اتحاد و همکاری مردم و مسئولان کازرون برای شکست کرونا

داریوش دهقان فرماندار کازرون هم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون ستاد بحران مبارزه با کرونا در کازرون اقدام به تشکیل بیش از جلسه ۳۰ با حضور اعضاء شورای تامین کرده است.

او افزود: نخستین اقدامی که مردم بویژه بازاریان انجام دادند، تعطیلی بازار و محل کسب و کار بود که از ۹ اسفند ماه شروع شد و همچنان تا امروز ادامه دارد.

فرماندار کازرون به کمک‌های خیران در این رابطه اشاره و تصریح کرد: تغییر خط تولید شرکت داروئی به تولید ژل و مواد ضدعفونی کننده، راه اندازی ۲ کارگاه تولید ماسک به همت خواهران مرکز فنی و حرفه‌ای و خواهران بسیجی و دانشجویان دختر دانشکده فنی و حرفه‌ای کازرون بود از جمله آن‌ها است.

اتحاد و همکاری مردم و مسئولان کازرون برای شکست کرونا

داریوش دهقان اضافه کرد: همچنین برخی از مالکان دو پاساژ تجاری در کازرون به پاس همکاری و همراهی با مردم و مسئولان شهرستان در تعطیل کردن مغازه‌ها اجاره بهای بیش از ۱۵۰ مغازه داخل این پاساژ را بخشیدند.

بندر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون هم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ضمن قدردانی از همت و حمایت مردم و مسئولان در اجرای مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد: مردم همچنان در خانه بمانند و نیرو‌ها مراقبت سلامت این مرکز تمام روز با تلفن ۴۰۳۰ با شهروندان در شهر و روستا تماس می‌گیرند و از سلامت آن‌ها جویا می‌شوند و در صورت نیاز توصیه‌های لازم در میان می‌گذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار