کشف بیش از ۳ میلیارد ریال قطعات ولوازم خودرو‌های سنگین در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۰۰ قطعه انواع لوازم و قطعات خودرو‌های سنگین به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در همدان خبر داد.

کشف بیش از ۳ میلیارد ریال قطعات ولوازم خودرو‌های سنگین در همدانسردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر همدان اقدام به احتکار قطعات و لوازم خودرو‌های سنگین می‌کند، موضوع در دستور کار کارکنان کلانتری ۱۹ همدان قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس پس از پیدا کردن آدرس دقیق محل این فرد و انباری که در آن به احتکار کالا دست زده همراه با نماینده سازمان صنعت و معدن و قاضی تعزیرات پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل دپو مقدار ۱۰۰ قطعه انواع لوازم و قطعات خودرو‌های سنگین کشف ویک نفر نیز دستگیر کردند.

سردار کامرانی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش کالا‌های مکشوفه را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، افزود: انبار احتکار قطعات خودرو پلمب و فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.