استاندار قزوین گفت: برای اجرای طرح کشوری فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت‌های بیشتر در کاهش شیوع ویروس کرونا آمادگی کامل داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در نشست ویدئو کنفرانسی وزیر کشور با استانداران پیشنهاد اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت‌های مسافرتی شدید‌تر در روز‌های آینده داده شد که جمالی پور استاندار قزوین برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرد.

جمالی پور بیان کرد: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که ممنوعیت سفر‌ها با شدت بیشتری اعمال خواهد شد می‌تواند به کاهش مشکلات بیماری کمک و حلقه انتقال بیماری را قطع کند.

او افزود: در استان قزوین از ۱۵ اسفند ماه به دلیلی شرایط ایجاد تصمیمات جدی و سخت گیرانه گرفتیم که از بحران بیشتر جلوگیری کرد و امیدواریم بتوانیم روند بیماری را کاهش دهیم.

استاندار از وزیر کشور خواست با تبیین اهداف این طرح از طریق رسانه ملی زمینه همراهی و مشارکت مردم در اجرای آن را تسریع کند.

جمالی پور افزود: استان قزوین به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی حدود ۱۱ استان کشور می‌توانست آلوده‌ترین منطقه کشور باشد، اما با اتخاذ تصمیمات مناسب و به موقع توانستیم بحران کمتری داشته باشیم.

او اظهار داشت: اکثر استان‌های همسایه قزوین در شرایط قرمز قرار دارند و اگر مردم همراهی نکنند ما نیز در شرایط بحرانی‌تر قرار می‌گیریم که امیدواریم مردم در منزل بمانند و بهداشت فردی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.