رئیس هسته گزینش قوه قضاییه در استان یزد گفت:هسته گزینش قوه قضائیه استان یزد با کسب ۹۰/۵ امتیاز در بحث تحقیق، نظر دهی و مصاحبه، در رده استان‌های پیشتاز و نمونه کشور قرار گرفت.

هسته گزینش قوه قضاییه در استان یزد در بین برترین‌های کشور قرار گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام محمد حسین باقری اتابک رئیس هسته گزینش قوه قضائیه در استان یزد با اشاره به معرفی ۲۷۳ نیرو به هسته گزینش قوه قضاییه در سال جاری گفت: از این تعداد ۱۳۵ نفر از مجموعه دادگستری استان و مابقی مربوطه به ادارات وابسته به قوه قضاییه در استان بوده اند.

حجت الاسلام باقری افزود: از مجموع افراد معرفی شده هفتصد تحقیق میدانی، ۴۰ مصاحبه و ۲۲ جلسه با حضور اعضای هسته برگزار که ماحصل آن صدور ۲۹۵ رای در هسته گزینش قوه قضائیه استان بوده است.

رئیس هسته گزینش قوه قضاییه در استان یزد اضافه کرد: همچنین ششصد مورد استعلام در این خصوص از مراجع چندگانه انجام و در پرونده‌ها منعکس شده است.

او با بیان اینکه تحقیقات میدانی هسته گزینش از اعتبار سه ساله برخوردار است افزود: پس از بررسی‌های لازم ۲۴ پرونده که نیاز به تحقیق میدانی داشته اند شناسایی و اقدامات لازم از سوی گزینش انجام و بخش عمده‌ای از آن پایان پذیرفته اند البته بخشی از آن به دلیل شیوع ویروس کورونا به تعویق افتاده است.

حجت الاسلام باقری با اشاره به حضور سه روزه بازرسینی از هیئت مرکزی گزینش قوه قضائیه در استان گفت: پس از مجموع بازرسی‌های انجام شده، استان یزد با کسب ۹۰/۵ امتیاز از مجموع صد امتیاز در بحث تحقیق، نظر دهی و مصاحبه در رده استان‌های پیشتاز و نمونه کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.