استاندار تهران ممنوعیت تردد از درب منزل در روزهای دوازده و سیزده فروردین در استان تهران تکذیب کرد.

خبر منتشره در خصوص ممنوعیت تردد در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین در استان تهران کذب استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به طرح محدودیت تردد برای جلوگیری از شیوع کرونا اظهار کرد: این طرح در ۱۴ مبادی خروجی استان در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: ممنوعیت تردد از درب منزل در روزهای دوازده و سیزده فروردین در استان تهران تکذیب می شود و منظور ممنوعیت حضور در پارکها، بوستان‌ها و طبیعت می باشد که تدابیر شدید تری جهت عدم حضور این افراد در این اماکن عمومی به عمل می آید.

استاندار تهران سپس تصریح کرد: به شهروندان توصیه می شود با همکاری و مشارکت موثر جهت رعایت نکات بهداشتی، حذف سفر، عدم حضور در اجتماعات، مراکز خرید و همچنین در پارکها و بوستان ها به قطع انتقال بیولوژیکی ویروس کرونا کمک کنند و مراسم سیزده بدر امسال را بدون حضور در طبیعت بگذرانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
لطفا این مورد را اجرایی کنید، پیش از عید باید شهرها قرنطینه می شد پیش از عید باید منع ورود و خروج بین شهری صادر می شد، ولی حالا حداقل با قدرت فراوان با هموطنانی که تو این شرایط همکاری نمی کنند برخورد نمایید، چون سلامت عموم در خطر است. از ماموران راهور سپاسگزارم که حداقل محورها را بستند. خدا به همه صبر بده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
لطفا به فکر سربازها هم باشید!!!!
لااقل آنهایی که هنوز اعزام نشده اند را تاریخ اعزامشان از اردیبهشت به شهریور تمدید کنید تا ویروس کاملا نابود شود.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۲۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
رئیس جمهورم می گفت شنبه اوضا دیگه عادی میشه
حالا کم کم از درب منزل اجرایی میشه
اگه از همان ابتدا یک یا دو شهر را قرنطینه کرده بودید اینقدر همه متزرر نمی شدند
آخرین اخبار