مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه از پلمب ۱۳۰۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و نیز اماکن عمومی استان به دلیل تخلفات بهداشتی در زمینه بیماری کرونا خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر کرمی با اشاره به تشدید فعالیت کارشناسان بهداشت محیط همزمان با شیوع بیماری کرونا، گفت: در حال حاضر ۲۷۰ بازرس بهداشت محیط در سطح استان پای کار هستند و در شیفت‌های مختلف کاری کار بازرسی از حدود ۳۰ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی استان را انجام می‌دهند.

اودر تشریح اقدامات صورت گرفته طی این مدت گفت: از زمان شیوع کرونا و با تشدید نظارت ها، بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ بازدید از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و نیز بیش از ۹۶۰۰ بازدید از سطح اماکن عمومی استان صورت گرفته است و به دنبال این بازدید‌ها ۶۱۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و نیز ۷۰۲ مکان عمومی به دلیل تخلفات کرونایی پلمب شدند.

او با بیان اینکه  در این بازدید‌ها ۴۰۳ قلیانسرا با همکاری پلیس اماکن پلمب شدند گفت: ۴.۵ تن مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در بازرسی‌های صورت گرفته کشف و معدوم شد. 

کرمی با اشاره به اهمیت آموزش در بحث پیشگیری از کرونا از انجام ۲۴ هزار و ۵۳۷ مورد آموزش، نصب بنر  برای صنوف مختلف در سطح استان خبر داد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.