به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
گرگان، بهزاد هرمزی مدیرعامل شرکت
آب و فاضلاب گلستان گفت: مرکز ارتباط مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان، با هدف تسریع در خدمات رسانی به مردم در شرایط بحرانی ناشی از شیوع کرونا و تاکید بر رویکرد صد درصدی ارائه خدمات غیر حضوری در راستای کاهش تردد در
اماکن عمومی و حفظ سلامت مشترکین به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم استان خواهد بود.
او افزود: پاسخگویی به سوالات و ارائه توضیحات مورد نیاز، پیگیری مشکلات مطرح شده و ارائه نتیجه، اصلاح قبوض در صورت نیاز، ارائه همه خدمات پس از فروش، پیگیری تعویض کنتورهای خراب، رفع مشکلات عدم قرائت کنتور، پیگیری رفع حوادث شبکه، بررسی قطع احتمالی آب، کمبود فشار و پیگیری رفع آن از جمله خدمات این سامانه است.
هرمزی گفت: ایجاد ارتباط دو سویه بین مشترکین و کارکنان واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی، افزایش کیفیت خدمات و سرعت بخشیدن به فعالیتهای جاری، کاهش مراجعات حضوری از طریق اطلاع رسانی و رسیدگی به نیازها، ایجاد بستر لازم برای کسب رضایت مشترکین، از اهداف این سامانه خواهد بود.
انتهای پیام/م