پلمپ ۱۰ خانه مسافر در همدان

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان همدان گفت: تا کنون ۱۰ خانه مسافر که بدون توجه ستاد پیشگیری کرونای استان مسافر داشته اند پلمپ شده اند.

پلمپ ۱۰ خانه مسافر در همدانعلی خاکسار، معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: نظارت بر هتل ها، مسافر خانه ها، هتل آپارتمان ها،  مراکز پذیرایی، اقامت گاه‌های بومی، سفره خانه‌ها و مجتمع گردشگری را طی دو نوبت از پیش نوروز داشته ایم.

او از ۲۸۰ مورد بازرسی از مراکز مختلف زیر پوشش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خبر داد و افزود: هم اکنون این واحد‌ها هیچ گونه فعالیتی ندارند و مسافری را بر اساس تصمیمات شورای پیشگیری از کرونای استان پذیرش نمی‌کنند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان بیان کرد: مردم می‌توانند به سازمان میراث فرهنگی استان همدان به طور ۲۴ ساعته با خط تلفنی ۳۸۲۷۴۹۴۶ هر گونه اسکان مسافر را اطلاع دهند تا پیگیری شود و مسافران به استان‌های خود بازگردند.

خاکسار با تاکید بر اینکه این خط تلفن تنها برای اطلاع رسانی اسکان‌های غیر مجاز است افزود: ما به همراه ماموران اماکن نیروس انتظامی در محل‌های عنوان شده از سوی مردم حاضر و وضعیت را بررسی می‌کیم و در صورت اسکان مسافر مراکز اسکان را پلمپ می‌کنیم.

او با بیان اینکه مردم در گزارش‌های خود باید آدرس دقیق را عنوان کنند ادامه داد: طی این مدت به ۱۸۰ مورد از گزارش‌های مردمی رسیدگی کرده ایم و از این میان ۱۰ واحد را پلمپ کرده ایم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.