در این مطلب تصویری کمتر دیده شده از شهید حاج قاسم سلیمانی و یار باوفایش شهید حسین پورجعفری در سامرا را مشاهده خواهید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۳ دی ۱۳۹۸ بود که ارتش تروریست آمریکا به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، در عملیاتی تروریستی اقدام به ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی کرد. حاج قاسم برای انجام دیدار‌های رسمی با مقامات عراقی در حال هنگام خروج از فرودگاه بین‌المللی بغداد بود که خودروی حامل وی مورد هدف بالگرد‌های ارتش تروریست آمریکا قرار گرفت.

در کارنامه درخشان این شهید بزرگوار ایرانزمین، حضور در جنگ تحمیلی علیه ارتش بعث عراق و همچنین فرماندهی جبهه مقاومت در مقابله با داعش به چشم می‌خورد. شهادت حاج قاسم ایرانیان را در حزن و اندوه فرو برد و موجی جدید از نفرت به آمریکای جهانخوار را در دل‌ها زنده کرد.

به تازگی تصویری کمتر دیده شده از این شهید بزرگوار به همراه یار باوفایش شهید حسین پورجعفری که در حال زیارت در سامرا هستند منتشر شده است. در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید:

تصویری کمتر دیده شده از شهید حاج قاسم سلیمانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام برسردار دلها یقینا با شهادتت ظهور امام زمان نزدیک ونزدیک تر شد مگر نشانه ظهور از کار افتادن تمام سلاحهای مدرن جنگی نیست مگر از کار افتادن تمام وسایل نقلیه نیست زمانی شده که ویروسی منتشر شده که حتی کشورهای مدعی بهترین تجهیزات در قبالش هیچ کاری نمی توانند بکنن به تمام خودروها و وسایل نقلیه تذکر توقف داده اند پدر از فرزند فاصله می‌گیرد وفرزند از مادر وغیره.... ای سردار دلها شهادتت نشانه ظهور است وما به این شهادتت افتخار می‌کنیم که در رکاب امام زمان با دشمنان خدا می‌جنگیم مگر قرآن نمی فرماید هم العقلون ما به شما عقل داده ایم هم الیتفکرون ما به شما فکر داده‌ایم ای سردار شجاع عقل وفکر می‌گوید ظهور نزدیک است وما به شهادتت افتخار می‌کنیم وآماده ظهور امام زمانمان السلام علیک یا صاحب الزمان.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۰:۵۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
روزت مبارک پاسدار وطن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۱۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
جناب رئیس جمهور محترم ملت ایران عزیز و مظلوم و سرافراز که با شعار تدبیر و امید بر مسند قدرت و ثروت ملی ملت نشسته اید یارانه معیشتی کرونایی همه یارانه بگیران رو پرداخت کنید همچونین دو میلیون تومان وام قرض الحسنه را هم به همه یارانه بگیران پرداخت کنید خیلی از سرپرستان خانواده های یارانه بگیران بیکار و بی درآمد هستند این چگونه شناسایی افراد نیازمند است شما بر چه معیارهایی عدل و عدالت را اجرا می کنید اگر عدل اسلام ناب محمدی ص است پس چرا یارانه معیشتی کرونایی و وام 2000/000 تومانی را به همه سرپرستان بی درآمد پرداخت نکرده ایید به والله حق الناس و حق الله حق ملت نیازمندان جامعه گردنتان است اگر جبران نکنید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .