کارگردان تئاتر گفت: تئاتر با معجزه صحنه دل و ذهن مخاطب را مملو از تفکر، هیجان و شادابی می کند و مکانی برای گفتن باید ها و نباید ها است.

بهروز وفایی کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تئاتر با معجزه صحنه دل و ذهن مخاطب را مملو از تفکر، هیجان و شادابی می کند و مکانی برای گفتن باید ها و نباید ها است جا دارد این روز بزرگ رو به همه ی هنرمندان صحنه تئاتر تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم همیشه در عرصه هنر موفقیت باشند.

او افزود: تئاتر تأثیر بسزایی می تواند داشته باشد البته اگر به جا و درست از آن استفاده کنیم! خیلی از جامعه ها با هنر نمایش فرهنگ برای جامعه شون به ارمغان آوردند و روی رفتار مخاطب شون تأثیر گذاشتند در صورتی که سرانه تماشای تئاتر در شهرستان اندیمشک ضعیف است نمایش ها برجسته ای تولید می شود.

وفایی در خصوص تئاتر بیان داشت: دلیل زیادی وجود داره برای مثال ما به عنوان کننده کار نتونستیم تولیدات نمایشی خوبی داشته باشیم که مخاطب را تحت تأثیر قرار دهد یا معیشت خانواده ها ضعیف است.

کارگردان تئاتر تصریح کرد:  هدف از ایجاد تئاتر برای من که در این عرصه فعالیت می کنم شاید تنها کلمه ای که می تونم بگم اونم این که اساس وجودیت  می کنم )زندگی(... وقتی در صحنه تئاتر در حال تولید یک اثر هنری )نمایش( هستم و دغ دغه های درونی را با تفکر خود به چالش می کشد.

او ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا از بین برود و تمام عزیزانی که در بستر بیماریی هستند هر چه زودتر شفا پیدا کنند و به آغوش خانواده برگردند و از همه عزیزانی که دلاورانه در سنگر مبارزه با ویروس کرونا زحمت می کشند و در بیمارستان ها و درمانگاه ها مانده اند تا به بیماران رسیدگی کنند تقدیر و تشکر دارم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.