استاندار اصفهان گفت:هرگونه تردد به پارک ها و تفرجگاه ها ممنوع است و ما از‌مردم در خواست می کنیم به اخبار مسموم فضای مجازی اعتنا نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان در جلسه ویدئویی با فرمانداران شهرستان‌های استان اصفهان گفت: برای رفع ابهام یا سوالات در مورد طرح کاهش انتقال زنجیره ویروس کرونا که از دیشب عملیاتی شد لازم بود تا ارتباطی با فرمانداران داشته باشیم.

او گفت: برای تمام فرمانداران اهداف گفته شد که مهم‌ترین هدف این طرح کاهش رفت و آمد‌ها به شهر هاست و به صورت تطبیق شماره ملی افرادی که وارد هر شهرستان می‌شوند با محل سکونت تنها می‌توانند وارد شهر بشوند.

رضایی افزود: اگر محل کارش خارج از محدوده شهر سکونتش هست باید مجوز تردد از فرمانداری‌ها بگیرد تا مطمئن شویم افراد بومی فقط به شهر‌ها تردد میکنند.

استاندار اصفهان ادامه داد: فروشگاه‌ها و اصناف که مواد غذایی و بهداشتی تامین میکنند حتی می‌توانند ۲۴ ساعته کار کنند و خوشبختانه هیچ گونه کمبود در تامین مواد غذایی نداریم.
عباس رضایی گفت هرگونه تردد به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها ممنوع است و ما از‌مردم در خواست میکنیم به اخبار مسموم فضای مجازی اعتتنا نکنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.