مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: نهال انقلابی و جوان سپاه با رهبری مقمام معظم رهبری، به یک جنگل سبز و نهضت جهانی تبدیل شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار عباس یوسفی مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: هم اینک نهال جوان و سبز سپاه پاسداران در اوایل انقلاب نه تنها به یک درخت تنومند بلکه به یک جنگل سبز و نهضت جهانی تبدیل شده است.

او در آستانه فرار رسیدن سالروز میلاد سید و سرور شهیدان عالم، امام حسین (ع) و روز پاسدار پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم وَآخَرینَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ یَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَیءٍ فی سَبیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیکُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ»

بهانه قشنگی است میلاد عزیزترین شهید عالم هستی و پرداختن به مناسبتی که می‌تواند مناسبت‌ترین سوژه برای پردازش در قرن جدید باشد. مناسبتی که همسو با بهار طبیعت و سبزی سبزه زاران ایران اسلامی تمام جوانان معنوی و حماسی و جهادی ایران اسلامی و بلکه جهان اسلام را پیراهن سبز پاسداری پوشاند.

بی شک پاسداران، خالص‌ترین و بالنده‌ترین نیرو‌های توانمند تاریخ انقلاب‌های جهان به شمار می‌روند. پاسدارانی که همه چیز را در رابطه با خدا می‌بینند و به همین جهت است که از مرگ هراسی ندارند و شهادت را برای خود و یاران فداکارشان، فوز عظیم می‌دانند. به خاطر همین ویژگی هاست که آنان در مقام رفیع وارستگی می‌توانند همچون کبوتری سبک بال در آسمان شهادت اوج بگیرند و بال خود را به شفق سرخ انقلاب رنگین سازند.

در خصوص اهمیت سپاه، همین بس که امام امت فرمود: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» و قدرت سپاه آن گونه به جشم دنیا بزرگ جلوه داده شد و به دنیا معرفی شد که ریگان رئیس جمهور اسبق آمریکا گفت: تا این سپاه در ایران وجود دارد، حمله نظامی به این کشور فایده ندارد.

هم اینک نهال جوان و سبز سپاه در اوایل انقلاب نه تنها به یک درخت تنومند بلکه به یک جنگل سبز جهانی تبدیل شده است. جنگلی که خیلی از کشور‌های مظلوم دنیا در پی دانه‌ها و شاخه‌های سبز رنگ آن هستند برای پرورش و کاشت نهال ایثار، شهامت، جهاد و شهادت و امروز شاهد گسترش این نهاد و نهال بزرگ در بسیاری مناطق جهان هستیم.

پاسداران انقلاب اسلامی ما، امروز به واسطه تجربه گرانبهای ۸ سال دفاع مقدس نه تنها در اوج قله‌های علم و تکنولوژی در عرصه‌های نظامی هستند بلکه در دیگر حوزه‌ها همچون مسائل مدیریت جهادی، امور اجتماعی، توانمندی‌های اقتصادی، سنگر‌های علمی و خاکریز‌های رسانه‌ای دنیا سرآمدند و همه عرصه را بر نقشه‌های شوم استکبار بسته اند.

اینجانب با افتخار بر پوشیدن سال‌ها لباس سبز و مقدس پاسداری ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار برای همه سبزپوشان مقتدر ایران اسلامی و خوزستان قهرمان آرزوی توفیق روزافزون در همه زمینه‌ها دارم و با تمام وجود ضمن دعا برای اینکه با افتخار شهادت به همرزمان عزیزم بپیوندم برای همه شهدای انقلاب و به خصوص شهدای جان بر کف سپاه اسلام و بویژه سردار دل ها، پاسدار بین المللی جهان اسلام، سردار «قاسم سلیمانی» آرزوی محشور شدن با سرور و سالار شهیدان عالم را دارم و امیدوارم که خداوند توفیق دهد تا نفس در سینه داریم، پاسدار بمانیم.

پاسدار عباس یوسفی شیخ رباط مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شوشتری
۰۰:۳۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
من بچه پاسدارم و افتخار میکنم . پیام جالبی بود و تیتر بسیار پرمعنا و جالبی نیز داشت . برای پدرم خواندم لذت برد . اتفاقا سردار یوسفی را هم سلام رساند. تشکر از سایت خوب شما
Iran (Islamic Republic of)
احمد غفاری از اهواز
۰۰:۳۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
تشکر از سپاه پاسداران بابت مشارکت در بحران های مختلف خوزستان و تبریک روز پاسدار به همه پاسداران ایران اسلامی و خوزستان قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
فرزند شهید
۰۰:۳۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
تبریک روز پاسدار خدمت همه سبزپوشان و آرزوی سلامتی برای سردار یوسفی عزیز