مقامات صهیونیست از وحشت شیوع ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی، یک پناهگاه جنگی خود را باز کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات صهیونیست از وحشت شیوع ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی، یک پناهگاه جنگی خود را باز کردند.

بر این اساس، پیش‌تر رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات موشکی نیرو‌های مقاومت یک پناهگاه زیرزمینی برای مدیریت نیرو‌ها در زمان‌های بحرانی را ساخته بود. این پناهگاه در تپه‌های غربی تل آویو قرار داشت و به فرماندهان جنگی امکان مدیریت نیرو‌ها را محیا می‌کرد.

یک مقام صهیونیست در این باره گفت: از آنجا که ویروس کرونا احتمالاً برای طولانی مدت با ما خواهد بود، ما از این مرکز برای مدیریت و نظارت شیوع ویروس کرونا استفاده خواهیم کرد.

نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: باز کردن درب‌های این پناهگاه نظامی ارتباطی با شیوع ویروس کرونا ندارد. ما همینک زیر حمله موشکی نیستیم که بخواهیم از این مرکز استفاده کنیم.

شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی به سه هزار و ۳۵ نفر رسیده است. همچنین منابع بیمارستانی از جان باختن ده بیمار خبر می‌دهند.

با این وجود، برخی منابع از آمار بالای مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند. مقامات صهیونیست تاکنون بیش از ۷۰ هزار نفر را به دلیل مشکوک بودن به ابتلا به این بیماری در قرنطینه خانگی قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار