با بسته خبر‌های انتظامی امروز ۸ فروردین ماه سال ۹۹ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان همراه شوید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بسته خبر‌های انتظامی امروز ۸ فروردین سال  ۹۹، کاری از باشگاه خبرنگاران جوان کرمان را مشاهده می کنید:

اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در مرحله جدید اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، پلیس برای حفظ سلامت مردم به عنوان فرمانده اجرایی میدان با تمام توان نقش آفرینی می‌کند.

سردار ناظری در ارتباط ویدئو کنفرانس با فرماندهان انتظامی سراسر استان با اشاره به اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و اعلام تشدید محدودیت‌های تردد در محور‌های مواصلاتی بیان داشت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در راستای حفظ سلامت عمومی و مقابله با بیماری کرونا این طرح از امروز ۸ لغایت ۱۵ فروردین در سراسر استان اجرا خواهد شد.

سردار ناظری افزود: در این طرح فقط ساکنان شهر‌ها اجازه ورود به شهر خود را خواهند داشت و با در نظر گرفتن تمهیداتی برای شناسایی افراد بومی هر شهر، مسافران و افراد غیربومی، اجازه عبور از کنار گذر شهر‌ها را دارند.

او تصریح کرد: از مسافران می‌خواهیم برای کاهش زنجیره انتقال ویرورس منحوس کرونا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل سکونت خود بازگردند.

سردار ناظری تصریح کرد: در این طرح کلیه سفر‌های برون شهری لغو خواهد شد البته خودرو‌های نقلیه باری حامل موادغذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی از این موضوع مستثنی خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: فعالیت واحد‌های صنفی نظیر نانوایی های، سوپر مارکت ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و خوراکی و ... که مایحتاج ضروری و نیاز اولیه مردم را عرضه می‌کنند در صورت رعایت مسائل بهداشتی هرگز تعطیل نمی‌شوند و به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

سردار ناظری افزود: ورود رانندگان به شهر‌های غیر محل سکونتشان ممنوع شده و در صورتی که به این شهر‌ها وارد شوند، مرتکب تخلف شده و تا یک ماه خودرو‌های آن‌ها توقیف و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.

او تصریح کرد: اخیراً شایعاتی مبنی بر تعطیلی پمپ بنزین‌ها در حال انتشار است که این موضوع صحت ندارد و با افرادی که هدفمند یا غیر هدفمند با شایعه پراکنی در فضای حقیقی و مجازی سعی در تشویش اذهان عمومی دارند، مانند همیشه برخورد قاطعانه‌ای خواهد شد.

سارق اماکن مذهبی با ۱۲ فقره سرقت به دام افتاد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سارق اماکن مذهبی در حین سرقت در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۲۰ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ کشاورزی با اشاره به دستگیری این سارق حین سرقت از یک مسجد و اعتراف وی به ۱۲ فقره سرقت از اماکن مذهبی و مساجد در شهر کرمان تأکید کرد: شهروندان می‌توانند برای ایجاد امنیت پایدار و هرگونه خبر یا اطلاع در موارد مشابه مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف ۲۹۹ کیلوگرم حشیش در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۹۹ کیلو گرم حشیش طی عملیات ضربتی تکاوران قرارگاه عملیات رزم خبر داد.

سردار ناظری گفت: تکاوران قرارگاه عملیات رزم با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر قاچاقچیان در محدوده شهرستان‌های کهنوج و جیرفت با خبر شدند.

او افزود: ماموران پس از شناسایی قاچاقچیان و محل حضور آنان، در یک عملیات ضربتی، مکان مورد نظر را محاصره و پس درگیری مسلحانه با آنان در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مقدار ۲۹۹ کیلوگرم حشیش و مقادیری سلاح و مهمات را کشف کردند که در این رابطه یک نفر از قاچاقچیان دستگیر شد.

او تصریح کرد: پلیس با تمام توان ضمن مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

توقیف موتورسیکلت ۷۵۰ سی سی قاچاق در رفسنجان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت ۷۵۰ سی سی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدمهدی کریمی با اشاره به ممنوعیت تردد چنین موتورسیکلت‌هایی که به صورت قاچاق وارد می‌شوند و موجب مزاحمت مردم می شوند، از شهروندان خواست: برای ارتقاء امنیت اجتماعی درصورت مشاهده چنین مواردی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تأکید بر رعایت مقررات عبور و مرور در مناطق سیل زده جنوب کرمان

رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان با اشاره به تخریب جزئی، اما خطرساز برخی محور‌های سیل زده جنوب استان از اهالی و رانندگان عبوری این محور‌ها خواست: همواره با سرعت مطمئنه و احتیاط کامل رانندگی کنند.

سرهنگ رضایی که هم اکنون به همراه تیم‌های گشت پلیس راه جنوب در محور‌های سیل زده این مناطق حضور دارد، گفت: اکثر محور‌ها دچار انسداد جزئی و ریزش شده اند که می‌طلبد تردد در آن‌ها با سرعت پایین و توجه کامل به جلو صورت بگیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار