رئیس پلیس راهور گیلان گفت: پلیس برای تامین سلامت و امنیت مردم جدی است و اجازه تردد به خودرو‌هایی با پلاک غیربومی را نمی‌دهد.

اعمال محدودیت‌ها تا ۲۰ فروردینبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ امیر طالبی رئیس پلیس راهور گیلان گفت: طرح رعایت فاصله اجتماعی همزمان با دیگر استان‌ها تا ۲۰ فروردین در گیلان اجرا می‌شود.

اوافزود: در صورت تردد و رویت پلاک‌های غیر بومی، صاحبان این خودرو‌ها ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودروی شان یک ماه توقیف می‌شود.
رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه، این اعمال محدویت‌ها از ساعت ۲۴ پنجشنبه ۷ فروردین آغاز شده است، گفت: پلیس راهور در ۳ مبداُ ورودی گیلان در لوشان، چابکسر و آستارا مستقر است و از ورود مسافران جلوگیری می‌کند .

سرهنگ امیر طالبی با اشاره به اینکه، در ورودی‌های استان‌های دیگر هم اجازه تردد به پلاک‌های غیر بومی داده نمی‌شود، گفت: جلوگیری از تردد غیرضروری از مطالبات عمومی مردم است و شهروندان باید با پلیس همکاری داشته باشند.

او افزود: پلیس برای تامین سلامت و امنیت مردم جدی است و اجازه تردد را به خودرو‌هایی با پلاک غیربومی نمی‌دهد.

سرهنگ امیر طالبی تصریح کرد: تصمیم گیری در خصوص تردد‌های درون استانی و خودرو‌های با پلاک بومی نهایی و تدابیر اتخاذ شده از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

 

انتهای پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.