سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: قایقرانان تیم ملی روئینگ در منازل تمرینات خود را انجام می‌دهند.

قایقرانان تیم ملی در سلامت کامل تمرینات خود را انجام می‌دهندسولماز عباسی سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: باتوجه به پیش بینی‌هایی که امکان دارد دوره قرنطینگی به دلیل شیوع ویروس کرونا طولانی شود، فدراسیون قایقرانی دستگاه ارگومتر را که مبدل قایق روئینگ است برای ملی پوشانی که برای سهمیه المپیک و المپیک آماده می‌شوند به صورت امانت در اختیارآن‌ها قرار داده است. قایقرانان یک سری تجهیزات ورزشی را به همراه خود به محل سکونت شان برده اند و در خانه تمرینات خود را انجام می‌دهند.

او افزود: من هم از طریق فضای مجازی با ورزشکاران در ارتباط هستم و تمریناتشان را پی گیری می‌کنم، به این صورت که برنامه تمرین‌ها را برای آن‌ها ارسال می‌کنم و با توجه به این که دستگاه ارگومتر مانیتور دارد، ورزشکاران عملکردهایشان را از روی مانیتوربرای من ارسال می‌کنند.

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان با اشاره به برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک قایقرانان روئینگ گفت: پیرو این موضوع که المپیک نیز لغو شده و قرار است در سال ۲۰۲۱ برگزار شود، مسابقات کسب سهمیه المپیک نیز که قرار بود اواخر اردیبهشت ماه در اروپا برگزار شود لغو شده است. در خصوص برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک برای روئینگ سواران قرار است به زودی فدراسیون جهانی جلسه نهایی برگزار کند تا زمان و برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک مشخص شود.

عباسی با اشاره به سلامت ورزشکاران تصریح کرد: ورزشکاران در منازل خود هستند و هیچ گونه رفت و آمدی ندارند. هیچ گونه گزارشی از آن‌ها در خصوص مبتلا شدن به کرونا گزارش داده نشده و همگی سلامت هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار