نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت ما آبرسانی به حاشیه شهر کرمان با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است تا در شرایط شیوع کرونا از آب بهداشتی و سالم برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضاپور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بازدید از کارگاه تولید ماسک که به همت بسیج دانشجویی استان دایر شده است، گفت: مجموعه بسیج در استان کرمان برای کمک و همراهی به کادر درمانی در مواجهه با کرونا ویروس فعال هستند.

او افزود: بسیج دانشجویی از مجموعه‌های موثر است که در حوزه توزیع اقلام بهداشتی و تولید لوازم پزشکی مورد نیاز وارد شده اند.

 

پورابرهیمی تصریح کرد: در مجموع حدود ۱۰ هزار عدد ماسک با تلاش کارگاه‌های بسیج دانشجویی استان کرمان روزانه تولید می‌شود که با ظرفیت بسیج نواحی و ... حدود ۳۰ هزار ماسک نیاز روزانه استان را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تولید می‌کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ۲۵ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده نیز به همت خیران تهیه شده و در اختیار مناطق مختلف قرار گرفته است.

 

پورابراهیمی گفت: ۱۰۰ هزار ماسک را نیز از طریق خیران پیگیری کردیم که بخشی از آن‌ها تحویل و بخشی هم با همکاری بسیج سازندگی در دستور کار است تا در مناطق مختلف شهرستان‌های کرمان و راور و در حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم توزیع شوند.

او افزود: هماهنگی‌هایی نیز با شرکت‌های بزرگ صنعتی استان انجام شد و از ظرفیت مصوبات ستاد کرونا هم استفاده کردیم تا این منابع در قالب تعهدات شرکت‌ها به استان قلمداد شوند.

 

پورابراهیمی تصریح کرد: طی توافق با استاندار کرمان و معاونان وزیر صمت با سه شرکت بزرگ ملی مس، مجموعه گل گهر و گهر زمین قرار است بخشی از تعهدات آن‌ها به وزارت صمت در ارتباط با حقوق دولتی از طریق پرداخت تعهدات آن‌ها به ستاد استانی کرونا کمک کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: اولویت ما آبرسانی به حاشیه شهر کرمان با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است تا در این شرایط از آب بهداشتی و سالم برخوردار باشند که شاهد سرایت بیماری نباشیم.

 

او گفت: با هماهنگی خیران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد استانی مدیریت کرونا بخشی از کار و مقدمات آن فراهم شده است.

پورابراهیمی با قدردانی از کادر درمانی و پزشکان متعهد که روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند، تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته در استان کرمان، شرایط مطلوبی را در مقابله با کرونا ویروس داریم و امیدواریم با همکاری شهروندان این شرایط حفظ شود.

 او از شهروندان درخواست کرد: در خانه بمانند و با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌های پزشکان به سلامت جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.