مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۹ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۹ فروردین ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

انفجار گاز در یکی از روستا‌های باوی

محمد امین زرگر رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: انفجار گاز در روستای کوت سیدسلطان از توابع شهرستان باوی، اتفاق افتاد.

او افزود: ماموران اورژانس ۱۱۵ برای امدادرسانی و انتقال مصدومان به مراکز درمانی در محل حادثه حاضر شدند.

زرگر بیان داشت: انفجاردر روستای کوت سید سلطان (از توابع شهرستان باوی) حدفاصل شیبان به ویس رخ داد و ۲ نفر از مصدومان با آمبولانس به بیمارستان نفت اهواز و یک نفر به بیمارستان طالقانی اهواز انتقال یافت.

پلمپ۲۴۰ واحد صنفی در شوش

محمد بهمن رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش گفت: پیرو تصمیمات ستاد شهرستانی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف غیر ضروری، این واحد‌های صنفی بدلیل ادامه فعالیت با همکاری فرمانداری، شهرداری، اتاق اصناف، اداره نظارت بر اماکن عمومی، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پلمب شدند.

او افزود: حدود ۲هزار واحد صنفی نیز اخطاریه کتبی جریمه دریافت کردند که تمامی واحد‌های صنفی شهرستان به جز صنوف خبازی، فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپرمارکت، میوه و تره بار، مرغ‌فروشی، قصابی، کالای پزشکی و تعمیرگاه‌های خودرو تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.

بهمن با بیان اینکه صنوف یادشده درصورت مشاهده فعالیت متخلف شمرده و از سوی اماکن نیروی انتظامی پلمب می‌شوند تصریح کرد: فرآیند نظارتی از سوی دستگاه‌های ذیربط تا ۱۵ فروردین به صورت صبح و عصر با جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.