فرماندار قصرشیرین گفت : باتوجه به دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال بیماری ویروس کرونا، راه‌های ارتباطی این شهرستان از روز گذشته برای ورود خودرو‌های غیربومی به داخل شهرستان مسدود شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهمرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : هم اکنون راه‌های تردد به قصرشیرین از ۲ محور ورودی شهرستان از سمت سرپل ذهاب و همچنین گیلانغرب برای تمامی خودرو‌های غیر بومی بسته است، از این رو تاکید می‌شود که پلاک‌های غیر بومی در محور‌های مواصلاتی مذکور تا اطلاع ثانوی تردد نکنند.

او گفت : در صورتی که خودرو‌های غیربومی به ابلاغیه مذکور توجه نکنند و اصرار ورود به شهر را داشته باشند، خودرو آن‌ها متوقف می‌شود، از این رو تمامی مالکان خودرو‌های غیربومی و غیرساکن تا روز گذشته (جمعه) فرصت داشتند از شهرستان قصرشیرین خارج شوند، در غیر این صورت خودروی آنان برای مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: قصرشیرین به دلیل داشتن آب و هوای مناسب هر ساله پذیرای مهمانان زیادی از سراسر کشور بوده، اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا ما پذیرای هیچ مسافری نیستیم و هیچ گونه خدماتی در این شهرستان برای مسافران نداریم.

تاتار افزود: اصنافی که در راستای طرح کاهش فاصله اجتماعی هدف گذاری شده است از فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد شد و بقیه مراکز لازم و ضروری از جمله فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، میوه فروشی‌ها و نانوایی‌ها همچنان فعال هستند.

فرماندار قصرشیرین گفت:بازارچه شاه عباسی قصرشیرین تعطیل شده و برای فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت نیز مشکلی نداریم.

او از انجام ضدعفونی و گند زدایی محله‌های شهرستان به طور مستمر خبرداد و گفت: در این رابطه تمامی توان و ظرفیت‌های شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا به کارگیری شده است.

تاتار افزود: کشور و دنیا با چالش بزرگ در حوزه سلامت مواجه شده و تمام کادر درمان کشور و ادارات مربوطه و ارگان‌های دیگر درگیر مقابله برای مهار این بیماری هستند از این رو باید مردم به توصیه‌ها برای خارج نشدن از منزل توجه جدی داشته باشند و در خانه‌های خود بمانند.

او با بیان اینکه در شرایط فعلی تنها راه مقابله با بیماری ماندن در منزل است، گفت: باید هموطنان عزیز شرایط کادر درمان ما در این مدت را درک کنند، زیرا آن‌ها مدت زیادی است در خط مقدم مقابله با بیماری و دور از خانواده‌های خود هستند.

او افزود: در شرایط کنونی که کشور با یک بحران مواجه است انتظار بر این است که همه با هم همکاری کنند و توصیه‌های کارشناسان و مسوولان مربوطه را رعایت کنند تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

تاتار افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از ابتلای به بیماری ویروسی کرونا در قصرشیرین گزارش نشده است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.