تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان جان ۱۱ نفر را گرفت

فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: حوادث رانندگی ۲۵ اسفند تاکنون در جاده‌های جنوب این استان ۱۱ کشته و ۴۷ مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ یداله ستوده  فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  این میزان فوتی و مجروح نتیجه ۳۶ فقره تصادف در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.

او رعایت نکردن حق تقدم، انحراف و تجاوز به چپ و سرعت زیاد را از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی این مدت در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ درصد تصادفات این مدت ناشی از واژگونی، ۳۰ درصد برخورد ۲ وسیله نقلیه با یکدیگر و بقیه عابر پیاده و موتورسیکلت بوده است.

او از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: این طرح با هدف به حداقل رساندن تماس‌های بین مردم اجرایی شده و تلاش داریم تا تردد‌های بین شهری محدود شود.

ستوده تاکید کرد: برای اجرای این طرح همراهی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین از مردم درخواست می‌شود از تردد‌های خود بکاهند.

او بیان کرد: انتظار پلیس از مردم این است که همکاری‌ها بیشتر باشد و اگر محدودیتی اعمال می‌شود تنها برای حفظ سلامتی مردم است.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بنا بر ابلاغ ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا زمان شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی از روز جمعه آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، اظهارداشت: افرادی که قصد مسافرت دارند از همین لحظه که اعلام می‌شود سفر خود را لغو کنند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: تصادفات ، پلیس راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار