مسابقه کتابخوانی در خانه بمانیم در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ محمد جعفر دوستدار مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس بیان کرد:افراد با تهیه نسخه‌الکترونیکی کتاب می تواند در آزمون آنلاین که در تاریخ ۱۳، ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه برگزار می‌شود شرکت کنند.

او، بیان کرد: باتوجه به تعطیلات نوروز ۹۹ و کرونا ویروس و اهمیت توجه به اوقات فراغت مردم عزیز در این ایام، مرکز فضای مجازی سپاه فجر استان فارس با انتخاب کتاب من، فرزندم و دنیای دیجیتال مسابقه بزرگ کتابخوانی از ابتدای فروردین در حال برگزاری است.

دوستدار تصریح کرد: نویسنده این کتاب  احمد مصلی‌نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه و از مدرسان نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی در استان فارس بوده که در این کتاب ۵۵ صفحه‌ای به موضوعات سن خرید تبلت و گوشی برای‌کودکان، بازی‌های دیجیتالی مناسب سن کودکان و آموزش رعایت حریم خصوصی به کودکان پرداخته است.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه نسخه الکترونیکی کتاب با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود ، ادامه داد: شرکت‌کنندگان در مسابقه می‌توانند نسخه‌الکترونیکی این کتاب را از تاریخ اول تا ۱۲ فروردین ماه ۹۹ با پرداخت ۶ هزار تومان تهیه کرده و در آزمون آنلاین که در تاریخ ۱۳، ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه برگزار می‌شود شرکت کنند.

او،  با بیان اینکه همه هزینه‌های دریافتی از خرید فایل اینترنتی کتاب توسط شرکت کنندگان برای چاپ کتاب صرف می‌شود، افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فایل اینترنتی کتاب می‌توانند به آدرس اینترنتی www.savadrasane.ir/farzandbook مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار