کشف ۲ تن انواع موادمخدر در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان در شهرستان ایرانشهر و کشف ۲ تن و ۱۴۲ کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد.

سردار محمد قنبری  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق به حوزه شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

او افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی ایرانشهر پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی حوالی ظهر روز گذشته اعضای این باند مسلحانه را که با ۲دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محوله موادمخدر در یکی از محور‌های خاش - ایرانشهر بودند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و پس از ساعتی درگیری با آتش پر حجم تکاوران پلیس خود را تسلیم کردند.

او بیان کرد: در ادامه این عملیات مقتدرانه در پاکسازی از منطقه درگیری ضمن دستگیری سه قاچاقچی در بازرسی از خودرو‌ها ۲ تن و ۱۴۲کیلو و ۵۰۰گرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۷۸۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۳۱۲کیلو و ۳۰۰گرم حشیش، یک کیلو و ۷۰۰گرم هروئین،۴۵ کیلو و ۳۰۰ گرم سایر مواد مخدر به همراه یک قبضه سلاح کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به دستگیری یک نفر راه پاک کن که محموله مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه سواری پراید هدایت می‌کرد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با موادمخدر تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار