به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهشاه آبادی مدیر گروه کنترل بیماریهای معاونت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : این سامانه از چهارم اسفند ماه سال گذشته در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی شد.
او با اشاره به اینکه مرکز پاسخگویی تلفنی مردمی باهدف هدایت و راهنمایی مردم در ارتباط با بیماری کرونا راه اندازی شده است گفت : سامانه ۲۵۲۵ از ساعت ۸ صبح تا ساعت۲۴ آماده پاسخگویی به سوالات مردم است.
شاه آبادی گفت: بیشتر تماسهای مردم با این سامانه در رابطه با علائم بیماری کرونا ست که بعد از ارزیابیهای انجام شده ودر صورت تشخیص، افراد به مراکز ۱۶ ساعته ارجاع داده میشوند .
انتهای پیام/د