بخشداری مرکزی اراک از مسدود شدن راه‌های ورود به مناطق تفریحی و گردشگری اراک خبر داد.

راه‌های ورود به مناطق تفریحی و گردشگری اراک مسدود شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ابوالفضل یوسفی بخشداری مرکزی اراک گفت: بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به استناد مصوبه قرارگاه زیستی استان مرکزی کلیه محور‌ها و راه‌های منتهی به مناطق و اماکن گردشگری، تفرجگاه‌های اراک مسدود شده است.

یوسفی افزود: به استناد مصوبه قرارگاه زیستی استان مرکزی کلیه محور‌ها و راه‌های منتهی به مناطق و اماکن گردشگری، تفرجگاه ها، تالاب میقان، منطقه قره کهریز اراک، منطقه امان آباد و انجدان، مرزیجران، هزاوه و مهرآباد، رودباران و کاروانسرا، بقاع متبرکه، سد‌ها و ... واقع در بخش مرکزی شهرستان اراک بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی و نیرو‌های داوطلب مردمی مسدود شده است.

او از کلیه همه مردم و شهروندان درخواست کرد از حضور در مناطق و اماکن واقع در روستا‌های بخش مرکزی اراک پرهیز کنند.

طبق مصوبه جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی همه مراکز طبیعت گردی و تفریحی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و مراسم ۱۳ نوروز نداریم و ورود و خروج مردم به پارک‌ها کاملا ممنوع است.

فرمانداران شهرستان‌ها موظف شده اند راه‌های فرعی را کنترل و شناسایی کرده و با استقرار اکیپ‌های متشکل از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، هلال احمر، علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های مربوطه به صورت شبانه روزی هرگونه ورود و خروج به استان را تحت کنترل و مدیریت قرار دهند.

با متخلفین برابر قانون رفتار خواهد شد و در قبال افرادی که همراهی نکنند اقدام قضایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.