فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) از خدمت رسانی همه جانبه‌ی سپاه در راستای ضد عفونی شهرستان‌های ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار گفت: پاسدار ریشه در عاشورا دارد و فلسفه وجودی سپاه در قیام عاشوراست افتخار می‌کنیم که در کنار مردم باشیم و بدون شک لحظه‌ای مردم را فراموش نخواهیم کرد سپاه از دل تهدید‌ها قد کشید هر جا سختی هست، سپاه هست.

او افزود: سال ۹۸ یک سال استثنایی بود که با سیل شروع شد و تعطیلات نداشتیم و کاملا در کنار مردم بودیم در سیل و در حوادث همه مقر‌های سپاه به روی مردم گشوده شد و هم اکنون نیز با شیوع این ویروس منحوس قرارگاه‌های راهیان نور جهت امر قرنطینه در اختیار مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بین کرد: سپاه در روز‌های اول این بیماری همه داشته‌های خود را رو کرد و یک روز در میان با ویدیو کنفرانس با فرمانده کل سپاه پاسداران سردار سلامی تشکیل جلسه می‌دهیم و ایشان خود اوضاع را رصد می‌کنند.

او اظهار کرد: در بیمارستان صحرایی یک پای کار سپاه است، در حوزه غربالگری طی یک تفاهم نامه و به صورت رایگان بسیجیان حدود ۷۵ درصد شهروندان را با کمک علوم پزشکی در طرح شرکت دادند در حوزه تولیدات بیش از ۱۵ کارگاه در حال تولید ماسک بوده و تا کنون بیش از دویست هزار ماسک تولید شده است.

سردار شاکرمی یادآور شد: در حوزه ضد عفونی در همه شهرستان‌ها گروه‌های جهادی بسیج در قالب قرارگاه امام رضا (ع) به ضد عفونی و گندزدایی تمامی شهرستان‌ها پرداختند و تا آخرین لحظه در خدمت مردم هستیم.

منبع : فارس 

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.