فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طبس گفت: به منظور تامین سلامت عمومی نیرو‌های بسیجی؛ تاکنون ۱۷ هزار ماسک تولید کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طبس د گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت : طرح مهر بسیج در مبادی ورودی شهرستان طبس با مشارکت نیرو‌های بسیج و آمران به معروف و ناهیان از منکر برای کنترل و پیاده‌سازی طرح فاصله گذاری اجتماعی اهتمام دارند.

او به مشکلات پیش آمده اقتصادی برای برخی از اقشار جامعه اشاره و تصریح کرد: مبلغ ۹۰ میلیون تومان برای تهیه بسته‌های حمایتی اختصاص داده شد و این اقلام بین خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع شد.

فرحبخش درباره فعالیت ۲۴ ساعته پایگاه‌های مقاومت بسیج در شرایط فعلی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: نیرو‌های گردان‌های بیت المقدس و امام علی (ع) و پایگاه‌های مقاومت بسیج و نیرو‌های جهادی برای تامین سلامت عمومی و زمینه‌سازی دفع ویروس کرونا در صحنه هستند

او افزود: در حقیقت پاسداران، در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشتند و با پاسداری از این آب وخاک با دل‌هایی پاک در کربلای جبهه‌های ایران اسلامی حضور یافته وایثارگانه با نثار جان خویش راه سید شهیدان را ادامه دادند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.