رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: طبق آخرین نتایج تاییدشده آزمایشگاهی یوم جاری، تعداد مبتلایان به کرونا حوزه تحت پوشش دانشگاه به ۱۸ نفر افزایش پیدا کرد.

دکتر امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: طبق آخرین نتایج تاییدشده آزمایشگاهی یوم جاری، تعداد مبتلایان به کرونا حوزه تحت پوشش دانشگاه به ۱۸ نفر افزایش پیدا کرد.

دلیل اصلی افزایش آمار افراد مبتلا و مشکوک به کرونا، برگزاری مراسمات، تجمعات و بی توجهی عده‌ای از شهروندان به هشدار‌های بهداشتی و تردد‌های غیرضروری در سطح شهر، عدم رعایت خودقرنطینگی و فاصله گذاری فیزیکی است.

با پیگیری صورت گرفته دانشگاه و همکاری استاندار و فرمانداران چابهار و کنارک پرواز‌های چابهار به روزانه یک پرواز و پرواز‌های ایرانشهر نیز تااطلاع ثانوی لغو شده است.

در صورت مشاهده رفتار‌های پرخطر ازجمله برگزاری مراسمات عروسی و تجمعات مذهبی و فرهنگی که باعث تهدید سلامت شهروندان شود توسط دستگاه قضایی با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد شد.

توصیه میشود شهروندان ضمن رعایت بهداشت فردی و شستشوی مرتب دست‌ها باآب و صابون، تا اطلاع ثانوی از تفریحات و تجمعات داخل شهری، رفت و آمد‌های خانوادگی حتی سرکشی به والدین بجز در موارد اضطرار اجتناب نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار