مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۱۰ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۱۰ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۴۵۰ هزار عدد دستکش قاچاق در اردبیل

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۴۵۰ هزار عدد دستکش و ۲۰۰ هزار عدد نایلون فریزر قاچاق در اردبیل خبر داد.

سرهنگ رحیم سروری گفت: در تداوم طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیگیری تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، مأموران انتظامی پاسگاه هیر اردبیل درحین کنترل خودرو‌های عبوری، در جاده " اردبیل - خلخال به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: مأموران انتظامی با هماهنگی قضائی، از بازدید خودروی توقیفی تعداد ۴۵۰ هزار عدد دستکش و ۲۰۰ هزار عدد نایلون فریزر که فاقد هرگونه مدارک و مجوز قانونی حمل و نقل بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: خودروی توقیفی به پارکینگ انتقال و در رابطه با این کشفیات یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق طلاجات میلیاردی در بیله سوار

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت طلا به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از منزلی مسکونی در بیله سوار کرده بود؛ خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی گفت: به دنبال مراجعه فردی به پلیس آگاهی شهرستان بیله سوار و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر سرقت طلا از منزل مسکونی اش طی چند مرحله، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی و کشف سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی هدفمند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به سخن گشوده و به سرقت طلا و جواهرات به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از منزل مسکونی اعتراف کرد.

سردار حسینی به شهروندان توصیه کرد: با هوشیاری لازم و رعایت نکات ایمنی و هشدار‌های پلیسی از اعتماد بی جا به افراد ناشناس خودداری و با نصب نرده و حفاظ و استفاده از قفل‌های مقاوم و استاندارد خانه‌های خود را از نفوذ سارقان ایمن کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.