رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه،گفت : تمام حدود هزار نانوایی شهر کرمانشاه در این ایام با تمام ظرفیت پخت نان دارند و مردم نباید نگرانی در این زمینه داشته باشند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه اعتضاد علیزاده رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه با بیان اینکه تمام نانوایی‌های کرمانشاه فعال هستند و با ظرفیت کامل پخت نان انجام می‌دهند، گفت : هیچ کمبودی از نظر تولید نان در کرمانشاه نداریم و مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

او گفت : تنها روزی که خبازی‌ها می‌توانند تعطیل باشند روز ۱۳ فروردین است که روز قبل از آن همه نانوایی‌ها تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب پخت می‌کنند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

او با بیان اینکه خبازی‌ها به هیچ عنوان مشمول تعطیلی و یا فعالیت شیفتی نیستند، افزود: نظارت می‌کنیم که هیچ خبازی در ساعت فعالیت خود تعطیل نباشد.

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه گفت: مشکلی هم برای تامین آرد مورد نیاز نانوایی‌ها وجود ندارد و آرد به روال سابق و به میزان کافی به دست واحد‌ها می‌رسد.

علیزاده از تشدید نظارت‌های بهداشتی بر خبازی‌ها نیز خبر داد و گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم هیچ مشکلی در زمینه بهداشت نانی که به دست آن‌ها می‌رسد، وجود ندارد.

او گفت: نیرو‌های خبازی‌ها از نظر سلامت مدام کنترل می‌شوند، همچنین باید از لباس و تجهیزات مناسب استفاده کنند و به هیچ عنوان نباید به پول دست بزنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.